دلار آمریکا | خودرو برقی | تاکسی

فروش تاکسی های چینی آغاز شد + قیمت

در یک جنبش نوآورانه، شرکت چینی EHang، سازنده خودروهای برقی با توانایی پرواز عمودی (eVTOL)، فروش تاکسی های پرنده مدل EH۲۱۶-S خود را در بازار آنلاین فروشگاهی Alibaba، به نام بازار تائوبائو، آغاز کرد.

فروش تاکسی های چینی آغاز شد + قیمت

خودروهای برقی چینی در دهه‌های اخیر به سرعت در حال رشد بوده‌اند و به یکی از مهمترین بازارهای خودروهای الکتریکی جهان تبدیل شده‌اند. شرکت‌های بزرگی مانند BYD، NIO و XPeng از جمله تولیدکنندگان برجسته خودروهای برقی در چین هستند. این شرکت‌ها با ارائه خودروهای با کیفیت، قابلیت‌های پیشرفته ‌و مدل‌های زیبا، توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار جهانی به دست آورند.

در یک جنبش نوآورانه، شرکت چینی EHang، سازنده خودروهای برقی با توانایی پرواز عمودی (eVTOL)، فروش تاکسی های پرنده مدل EH۲۱۶-S خود را در بازار آنلاین فروشگاهی Alibaba، به نام بازار تائوبائو، آغاز کرد.این محصول با قیمت ۲.۳۹ میلیون یوان (معادل ۳۳۲ هزار دلار آمریکا)، به عنوان یک نقطه عطف مهم در حوزه حمل و نقل شهری و تحولی نوین در دنیای هواپیماهای بدون خلبان محسوب می‌شود.

EHang EH۲۱۶-S با انجام بیش از ۴۲ هزار پرواز آزمایشی موفق در بیش از ۱۴ کشور، توانسته است توجه و تحسین فراوانی را به خود جلب کند. این محصول به عنوان اولین eVTOL دارای گواهینامه هوایی جهانی از سوی اداره هواپیمایی شهروندی چین (CAAC) معرفی شده که ایمنی و اعتماد به آن را تضمین می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی EH۲۱۶-S شامل سرعت بالای ۱۳۰ کیلومتر در ساعت، سرعت کروز ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و بیشینه ارتفاع ۳ هزار متر است. این محصول با برد ۳۰ کیلومتر و زمان پرواز ۲۵ دقیقه، همراه با زمان شارژ ۱۲۰ دقیقه، ارایه بهره‌وری و راحتی بی‌نظیری را برای رفت‌وآمد شهری فراهم می‌کند.

EHang انواع کاربردهای متنوعی برای EH۲۱۶-S پیش‌بینی می‌کند که شامل خدمات تاکسی هوایی و گردشگری هوایی تا اتوبوس‌های فرودگاهی و حمل و نقل بین جزایر می‌شود.

منبع: تکراتو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    عملا مستعمره چین شدیم توده ای ها کشور را به قهقرا برده اند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها