روی خط جشنواره پوسترهای نمایشگاهی ۱۷

شرکت برتر ملل هیراد از مشهد سوار قطار جشنواره پوسترهای نمایشگاهی شد

شرکت برتر ملل هیراد وارد گود رقابت با سایر شرکت های برگزارکننده شد.

شرکت برتر ملل هیراد از مشهد سوار قطار جشنواره پوسترهای نمایشگاهی شد

شرکت برتر ملل هیراد با ارائه ۵ پوستر به دبیرخانه سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی، وارد گود رقابت با سایر شرکت ها شد.

بیشتر بخوانید: دبیرخانه جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی فعال شد

شما مخاطبان گرامی می توانید از اینجا وارد بخش گالری آنلاین سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی شده و پوسترهای ارسالی به این جشنواره را مشاهده کنید.

شرکت برترملل هیرادپارس آوین با هدف برگزاری نمایشگاه های تخصصی و بین المللی در سال ۱۳۹۵ در استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد تاسیس شد. این شرکت با بهره مندی از تسهیلات نمایشگاهی و همچنین مدیران مجرب و با سابقه و نیـز نیروی متخصص که هر کدام خود در صنعـت نمایشگاهی کشور منحصربفرد هستند، توانستـه شاهد برگزاری ده ها عنـوان نمایـشگاه تخصصـی و بین المللی مهم در این مدت کوتاه از بدو تاسیس باشد که برگـزاری این نمایشگاه ها بستر و زمینـه مناسبـی را جهت تولیدکنندگان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه بر نمایش توانمندی ها، مبادلات تجاری و سرمایه گذاری های مشترک بین المللی را توسعه بخشد. از عمده ترین فعالیت های این مجموعه تاکنون می توان به برگـزاری نمایشگاه های تخصصی در حوزه لوازم خانگی، صنعت لاستیک و پلاستیک، رنگ و رزین، شوینده و بهداشتی، فرش دستباف، مبلمان و دکوراسیون داخلی، ساختمان و تاسیسات، گل و گیاه و تجهیزات باغبانی و همچنین صنعت نساجی و پوشاک اشاره کرد. همچنین در برگزاری نمایشگاه، این شرکت با دعوت از هیئت های تجاری، مدیران و متخصصان داخلی، برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی و کارگاه های آموزشی بر اهمیت و کیفیت نمایشگاه افزوده است.

گفتنی است سومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی بعد از سه سال وقفه اسفندماه امسال  باهدف تأکید هرچه بیشتر بر تبلیغات هدفمند و اصولی و احیا پوسترهای نمایشگاهی و با حضور گسترده فعالان صنعت نمایشگاهی کشور برگزار خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها