روی خط جشنواره پوسترهای نمایشگاهی ۱۴

شرکت مهرمس با ۱ پوستر به جشنواره پوسترهای نمایشگاهی ملحق شد

شرکت نمایشگاهی نوآوری و فناوری مهرمس وارد گود رقابت با سایر شرکت های برگزارکننده در سومین دوره جشنواره ملی جشنواره پوسترهای نمایشگاهی شد.

شرکت مهرمس با ۱ پوستر به جشنواره پوسترهای نمایشگاهی ملحق شد

شرکت نمایشگاهی نوآوری و فناوری مهرمس با ارائه ۱ پوستر به دبیرخانه سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی، وارد گود رقابت با سایر شرکت ها شد.

بیشتر بخوانید: دبیرخانه جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی فعال شد

شما مخاطبان گرامی می توانید از اینجا وارد بخش گالری آنلاین سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی شده و پوسترهای ارسالی به این جشنواره را مشاهده کنید.

شرکت نمایشگاهی نوآوری و فناوری مهرمس متشکل از تیمی جوان، مجرب و با دانش در صنعت نمایشگاهی، با هدف خلق و ارائه خدمات با ارزش و توسعه و ارتقای صنعت نمایشگاهی مشغول فعالیت است. این شرکت به تدبیر و تخصص در برگزاری موثر نمایشگاه‌ها، غرفه‌سازی حرفه‌ای، و اجاره تجهیزات نمایشگاهی متمرکز شده است و در نظر دارد مشتریان خود را در تحقق اهداف نمایشگاهی آنها یاری دهد.

گفتنی است سومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی بعد از سه سال وقفه اسفندماه امسال  باهدف تأکید هرچه بیشتر بر تبلیغات هدفمند و اصولی و احیا پوسترهای نمایشگاهی و با حضور گسترده فعالان صنعت نمایشگاهی کشور برگزار خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها