روی خط جشنواره پوسترهای نمایشگاهی ۱۲

آرتا نمانگر اردبیل با ۱۳ پوستر به جشنواره پوسترها رسید / رکورد مشارکت شکسته شد

شرکت نمایشگاهی آرتا نمانگر اردبیل با ارائه ۱۳ پوستر به دبیرخانه سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی، ضمن شکستن رکورد مشارکت، وارد گود رقابت با سایر شرکت ها شد.

آرتا نمانگر اردبیل با ۱۳ پوستر به جشنواره پوسترها رسید / رکورد مشارکت شکسته شد

شرکت نمایشگاهی آرتا نمانگر اردبیل با ارائه ۱۳ پوستر به دبیرخانه سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی، ضمن شکستن رکورد تعداد پوسترهای ارسال شده به این جشنواره توسط برگزارکنندگان، وارد گود رقابت با سایر شرکت ها شد.

بیشتر بخوانید: دبیرخانه جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی فعال شد

شما مخاطبان گرامی می توانید از اینجا وارد بخش گالری آنلاین سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی شده و پوسترهای ارسالی به این جشنواره را مشاهده کنید.

شرکت نمایشگاهی آرتانمانگر اردبیل عضو انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران در سال ۱۳۸۹ به پشتیبانی تجربه، توانایی و انگیزه مضاعف افراد متخصص در این صنعت و با هدف برگزاری نمایشگاه های تخصصی و بین المللی با رویکرد کمک به پیشرفت و گسترش صنایع داخلی و رونق کسب وکارها تاسیس شد و با جذب بیش از ۳۰ نفر از جوانان تحصیلکرده و مجرب توانسته است بیش از ۴۰۰ عنوان نمایشگاه تخصصی و بین المللی در زمینه های صنعت ساختمان، تاسیسات، صنعت برق، لوازم خانگی، مبلمان، خانه مدرن، فرش دستباف، خودرو و قطعات یدکی، خدمات شهری و حمل و نقل عمومی و... در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، قزوین، مشهد، اصفهان، بوشهر، شیراز، زنجان، کرمانشاه، مازندران، گلستان و خوزستان را با کیفیت و کمیت مطلوب برگزار کند.

گفتنی است سومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی بعد از سه سال وقفه اسفندماه امسال  باهدف تأکید هرچه بیشتر بر تبلیغات هدفمند و اصولی و احیا پوسترهای نمایشگاهی و با حضور گسترده فعالان صنعت نمایشگاهی کشور برگزار خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها