رونق گردشگری در کرمانشاه با خانه های بوم گردی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برگزاری برنامه شب‌های گردشگری در خانه‌های بوم‌گردی به منظور رونق گردشگری در استان با همکاری رسانه‌ها خبر داد.

رونق گردشگری در کرمانشاه با خانه های بوم گردی

وحید امیری  با اشاره به تلاش برای توسعه و رشد گردشگری استان، اظهار کرد: یکی از راه‌های تحقق این مسئله توجه به موضوع تبلیغات گردشگری است که به این منظور می خواهیم متنوع ترین تبلیغات را داشته باشیم.   

وی افزود: در این راستا، به جای اینکه عمده تمرکز خود را روی چاپ بروشور و کتابچه قرار دهیم، روی تولید محتوا، فعالیت در فضای مجازی و برگزاری رویدادها تاکید داریم. 

معاون گردشگری استان اضافه کرد: یکی از این برنامه‌ها، برگزای شب های گردشگری در خانه‌های بوم‌گردی است که به صورت هفتگی یا ماهیانه در یکی از اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه اقامتگاه بوم‌گردی میزبان تلاش می کند تا داشته های فرهنگی منطقه خود شامل آئین و رسوم، بازیهای بومی محلی و قصه های کهن که هنوز زنده‌اند و یا فراموش شده‌اند را به حاضرین معرفی کند. 

امیری تصریح کرد: در این برنامه که در آن مدیران اقامتگاه‌های بوم گردی، فعالین گردشگری و گردشگران حضور دارند، با جاذبه‌ها و داشته‌های آن منطقه آشنا می‌شوند و درباره آن بحث خواهند کرد.   

وی در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در حوزه تبلیغات برای رشد گردشگری کرمانشاه روی آن تاکید خواهیم داشت، موضوع انتخاب یک شعار برای استان است که شعار پیشنهادی "کرمانشاه زیباست..." است. 

معاون گردشگری استان تاکید کرد: درصورتی که این شعار مورد موافقت اعضای ستاد خدمات سفر استان قرار گیرد، آن را به همراه تصاویری حرفه‌ای از زیبایی‌ها و جاذبه‌های کرمانشاه در فرودگاه‌ها، راه آهن، جاده‌ها و بیلبوردهای تبلیغاتی نقاط مختلف کشور در معرض دید گردشگران قرار دهیم و در شبکه‌های فضای مجازی منتشر می کنیم.

 

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر