یک هفته سفر به بدروم چقدر خرج روی دستتان می گذارد؟

قیمت انواع تور مسافرتی بدروم ویژه مهر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

یک هفته سفر به بدروم چقدر خرج روی دستتان می گذارد؟

شهر بدروم یکی از شهرهای جذاب و توریستی در جنوب غربی ترکیه است. این شهر در استان موغلا واقع شده و با داشتن آب و هوای گرمسیری، سواحل زیبا و تاریخ باستانی، یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ترکیه محسوب می‌شود. بدروم دارای بناهای تاریخی مانند قلعه بدروم، معبد هرمس و موزه بدروم است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. همچنین، شهر بدروم دارای بازارهای محلی، رستوران‌های خوب و فضاهای شبانه‌روزی پرجنب و جوش است که برای تفریح و سرگرمی گردشگران ارائه شده‌اند. در کل، شهر بدروم با ترکیبی از تاریخ، فرهنگ، طبیعت و تفریح، یکی از مقاصد محبوب برای سفر به ترکیه است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته در خصوص تور مسافرتی بدروم؛ برای ۶ شب و ۷ روز سفر رفت و برگشت هوایی به بدروم و اقامت در هتلVogue Hotel Supreme Bodrum  قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۵۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۷۰,۶۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتلLabranda TMT Bodrum Resort برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۳۲,۶۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۵۲,۶۳۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

قیمت تور هوایی بدورم ( ۶ شب / مهرماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
Vogue Hotel Supreme Bodrum ۵ ۲ تخته ۵۱,۳۰۰,۰۰۰
Vogue Hotel Supreme Bodrum ۵ ۱ تخته ۷۰,۶۰۰,۰۰۰
Be Premium Bodrum hotel ۵ ۲ تخته ۵۰,۰۰۰,۰۰۰
Be Premium Bodrum hotel ۵ ۱ تخته ۷۶,۰۰۰,۰۰۰
Labranda TMT Bodrum Resort ۴ ۲ تخته ۳۲,۶۵۰,۰۰۰
Labranda TMT Bodrum Resort ۴ ۱ تخته ۵۲,۶۳۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها