۸ روز سفر به بانکوک چقدر خرج روی دستمان می گذارد؟

بررسی هزینه تور مسافرتی تایلند ویژه مهر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

۸ روز سفر به بانکوک چقدر خرج روی دستمان می گذارد؟

بانکوک پایتخت و شهر بزرگ تایلند است و با جمعیتی بالغ بر ۸ میلیون نفر، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است. این شهر با آرامش و همچنین شلوغی خود معروف است. بانکوک دارای معابد بزرگ و تاریخی، بازارهای رنگارنگ و ساختمان‌های مدرن است. بازدید از معابد مشهور مانند معبد وات آرون و معبد امرالد بودا و گشت و گذار در بازارهای شلوغ مانند بازار چاتوچاک و بازار فلوتینگ مارکت، تجربه‌ای فراموش نشدنی را به شما هدیه خواهد کرد. همچنین، بانکوک به عنوان یک قطب فرهنگی و هنری نیز شناخته می‌شود و در آن موزه‌ها، نمایشگاه‌ها و تئاترهای فوق‌العاده‌ای وجود دارد. به طور کلی، بانکوک یک شهر پرجذاب و پرانرژی است که تجربه سفر به آن را به شما توصیه می‌کنیم.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای ۸ شب سفر رفت و برگشت هوایی به بانکوک تایلند و اقامت در هتل Lebua At State Tower قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۵۴,۷۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۷۹,۲۵۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل Pullman Bangkok G  برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۴۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۶۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

قیمت تور بانکوک ( ۸ روز / مهر ماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت(هرنفر / تومان)
Lebua At State Tower ۵ ۲ تخته ۵۲,۳۵۰,۰۰۰
Lebua At State Tower ۵ ۱ تخته ۷۶,۶۰۰,۰۰۰
Amari Watergate Bangkok ۵ ۲ تخته ۵۰,۵۵۰,۰۰۰
Amari Watergate Bangkok ۵ ۱ تخته ۷۳,۰۰۰,۰۰۰
Pullman King Power ۴ ۲ تخته ۴۵,۹۰۰,۰۰۰
Pullman King Power ۴ ۱ تخته ۶۳,۷۵۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها