اختصاصی تیتر کوتاه:

با کشف جادوی پشت پرده، برند خود را به صحنه بیاورید

محتوای پشت صحنه روشی موثر است زیرا به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا به روشی خلاقانه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و باعث ایجاد اعتماد شوند. هرچه یک ویدئو پشت صحنه واقعی تر باشد، اثرش بر مخاطبان بیشتر است.

 با کشف جادوی پشت پرده، برند خود را به صحنه بیاورید

محتوای ویدیویی این روزها رتبه اول را در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی دارد. یکی از بهترین استراتژی‌های ویدئویی، داستان سرایی در پشت صحنه است. محتوای پشت صحنه (BTS) نگاهی ویرایش نشده به آنچه در داخل یک کسب و کار اتفاق می‌افتد می‌دهد. محتوای BTS موثر است زیرا روشی معتبر برای ارتباط با مخاطبان و ایجاد اعتماد است. محتوای خوب BTS بر افشای فرآیندهای شرکت بر روی محصولات تمرکز دارد. هرچه یک ویدیو معتبرتر باشد، موفقیت بیشتری خواهد داشت. محتوای پشت صحنه روشی موثر است زیرا به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا به روشی خلاقانه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و باعث ایجاد اعتماد شوند. هرچه یک ویدئو پشت صحنه واقعی تر باشد، اثرش بر مخاطبان بیشتر است.

صاحبان باهوش و زیرک در کسب و کارها بر این باور رسیده‌اند که استفاده از محتوای پشت صحنه روشی فوق العاده برای نشان دادن و تبلیغ محصولاتشان است. طبق گزارش‌ها، ۸۷ رصد از کسب و کارها از بازاریابی ویدئویی استفاده می‌کنند، در حالی که ۹۴ درصد از بازاریابان می‌گویند که محتوای ویدئویی به افزایش درک محصول یا خدمات آنها کمک کرده است.

یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ برندتان، ایجاد و اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوهای پشت صحنه کسب و کارتان است.

ویدئو پشت صحنه چیست؟

عکس‌ها و ویدئوهای پشت صحنه برای کسب و کارها همانند مواردی است که گاهی اوقات در فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی گنجانده می‌شوند. این نوع ویدئوها نشانگر ارتباط نزدیک مخاطبان با اعضای کسب و کار است. با به اشتراک گذاشتن ویدئوها و عکس‌های پشت صحنه نه تنها مشتریان می‌توانند درک بهتری از نحوه ایجاد یک محصول یا خدمات به‌دست آورند، بلکه حس نزدیکی به آن برند، محصول یا سرویس اضافه نیز به مخاطب القا می شود. به نوعی یک ویدئو از پشت صحنه جنبه اعتبار شرکت یا محصول شما را به مخاطبان نشان می‌دهد و خصوصیات جزئی که برند شما را منحصر به فرد می‌کند، آشکار می‌سازد. در نهایت یک ویدئو پشت صحنه به شما کمک می‌کند تا بتوانید بذر اعتماد را در دل مخاطبان خود بکارید. این‌ها مواردی هستند که یک ویدئوی پشت صحنه را به یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند تبدیل می‌کنند.

ویدئو

چطور ویدئوهای پشت صحنه تاثیر‌گذار می‌شوند

یکی از زمینه هایی که عکس‌ها و فیلم‌های پشت صحنه در آن موثر هستند، ارزش‌گذاری برند است. یک کسب و کار با برند با ارزش  خواهد بود نسبت به یک تجارت بدون ارزش برند. تفاوت بین یک شرکت بدون چهره و یک شرکت که مشتریان از خرید آن احساس خوبی دارند، ارزش برند را تعیین می‌کند. کسب و کارهایی که هویتشان قابل تشخیص است، به راحتی اعتماد مخاطبان را جلب می‌کنند. هنگامی که اعتماد ایجاد شود، مردم به راحتی با برند مورد نظر تعامل برقرار می‌کنند.

آگاهی مثبت از برند می‌تواند تاثیری پایدار بر انتخاب‌های خرید ما داشته باشد. زیرا ما اغلب شرکت هایی را برای خرید در اولویت قرار می‌دهیم که حس اعتماد خوبی به آنها داریم.

مزایای محتوای پشت صحنه

۱) آشکار شدن کیفیت محصول یا خدمات شما

اگر شما به جزییات تولید محصول و خدمات خود اهمیت دهید، فاش کردن این موضوع به هیچ وجه برای برند شما ضرری نخواهد داشت. مردم تمایل دارند به آنچه که می‌بینند بیش از هر چیز دیگری اعتماد کنند، و آشکار کردن نحوه نگهداری مواد اولیه، مراحل تولید، اقدامات کنترل کیفیت و فرآیند بسته‌بندی، مشتریان شما را متقاعد می‌کند که با تعهد شما به تولید محصولات، آنها بالاترین کیفیت از محصولات را دارند.

به یاد داشته باشید، شما اجازه دارید کمی لاف بزنید و به کار خود افتخار کنید. بنابراین، اگر محصول شما با کیفیت بالا و همچنین خلاقانه تولید می‌شود، بد نیست بخواهید مخاطبان شما آن را بدانند. فقط در این خودپسندی زیاده روی نکنید.

۲) ایجاد ارتباط انسانی

معمولاً مصرف‌کنندگان یک محصول فقط محصول نهایی را می‌بینند. آنها از فرآیندهای مختلف تولید آن محصول، آگاه نیستند. و همانطور که از آمار قبلی دیدیم، مشتریان شما دوست دارند بیشتر بدانند. یک ویدیوی پشت صحنه راهی برای آشکار کردن اطلاعات بیشتر در مورد محصول و برند شما برای مشتریان است و ارزش تجربه آنها را در این فرآیند افزایش می‌دهد. یک ویدیو یا عکس از پشت صحنه تیم شما را در محل خود نشان می‌دهد و به مخاطبان اجازه می‌دهد شما را در شکلی متفاوت و با آرامش ببینند. همچنین به شخصیت اعضای تیم شما اجازه می‌دهد تا درخشش داشته باشند و آنها را قابل ارتباط می‌سازد.

بازاریابی

۳) شکل‌گیری اعتماد

از آنجایی که اطلاعات پشت صحنه معتبرتر و جذاب تر به نظر می‌رسد، می‌تواند به شما در ایجاد اعتماد بین مخاطبان کمک کند. هنگامی که مخاطبان شما باور دارند که شما را می‌شناسند و صادق هستید، احتمال بیشتری دارد که آنچه را که می‌گویید باور کنند. وقتی مردم می‌بینند که شما به کارتان علاقه دارید و از طرف تیمی حمایت می‌شوید که به همان اندازه علاقه‌مند به آن کار هستند، احتمالاً ایده‌آل‌های شما را خریداری کرده و از برند شما حمایت می‌کنند. این به آنها نشان می‌دهد که شما چیزی برای پنهان کردن ندارید.

۴) داستان برند شما را بازگو می‌شود

این روزها داستان سرایی بخش بزرگی از برندسازی و بازاریابی دیجیتال است. تنها تعریف کالا یا خدمات شما در بازار امروز کافی نیست. مشتریان می‌خواهند بدانند چرا در حال انجام این کار هستید؟ چه چیزی شما را هدایت می‌کند و به اشتیاق شما دامن می‌زند؟ چه چیزی باعث می‌شود که بخواهید آن خدمات را ارائه دهید؟ چرا مردم باید محصول شما را نسبت به محصول رقیب انتخاب کنند؟ ویدئو و عکس‌های پشت صحنه موثرترین روش برای بیان یک داستان و ایجاد ارتباط عاطفی با شرکت شما است.

بسته به محصول یا خدمات شما و پلتفرمی که قصد دارید ویدیوی خود را در آن به اشتراک بگذارید، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. با این حال، برخی از عناصر رایج در چنین ویدئوهایی به شرح زیر است:

  • مصاحبه با شرکت‌کنندگان مهم پروژه از جمله داستان‌های شخصی، دانش خودی، و توضیح در مورد فرآیند فکر محصول.
  • عکس‌ها و حلقه‌های ویدئویی تیمی که با هم همکاری می‌کنند، قسمت‌های مختلف محصول را ایجاد می‌کنند و ارزیابی محصول را انجام می‌دهند.
  • یک ویدیو یا عکس تایم لپس که محصول در حال مونتاژ را نشان می‌دهد.
  • در نهایت یک فراخوان در انتهای ویدیو آن را به رویداد یا محصول اصلی متصل می‌کند.
تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها