بیلبوردهای تبلیغاتی | تبلیغات بیلبوردی

تبلیغات با الهام از برند قدیمی / یادآوری کیفیت برای مخاطبان

شرکت ناسیونال ایران با تبلیغات بیلبوردی جدید خود در سطح شهر، از بازگشت خود به بازار لوازم خانگی خبر داد.

تبلیغات با الهام از برند قدیمی / یادآوری کیفیت برای مخاطبان

برند قدیمی ناسیونال که برای بیشتر ایرانیان شناخته شده است، دوباره با تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر نام خود را یادآوری کرده است. بیلبوردهای تبلیغاتی این برند دیرینه با جمله « همونه.... نشون به این ( لوگوی ناسیونال ایران) نشونی» در شهر جلوه نمایی می‌کنند.

شرکت صنایع الکترونیکی ناسیونال ایران بیش از پنجاه سال پیش فعالیت خود را با نام تجاری « ناسیونال» و با دریافت نمایندگی از شرکت ناسیونال ژاپن آغاز کرد. بیشتر خانواده‌های ایرانی با برند ناسیونال از گذشته آشنا هستند. این شرکت به عنوان نماینده انحصاری لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع پاناسونیک در ایران فعالیت داشته است و هم اکنون با تولید و واردات محصولات متنوع به راه خود ادامه می‌دهد.

هدف از تبلیغات می‌تواند اطلاع رسانی و افزایش آگاهی از برند باشد اما برای برندهای قدیمی و نام آشنایی مانند ناسیونال که افراد زیادی از گذشته آن را می‌شناسند تنها یک جمله که اشاره به بازگشت دوباره آن برند به بازار داشته باشد کافی است. شرکت ناسیونال ایران هم با جمله‌ای ساده و نمایش لوگوی معروف خود بر بیلبوردهای تبلیغاتی شهر، بازگشت خود به بازار لوازم خانگی را اعلام کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر