باشگاه استقلال | کوروش کمپانی | تلفن همراه

این اسپانسر بلای جان استقلال می شود؟ + سند

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل با ارسال نامه ای به مدیرعامل باشگاه استقلال، هماهنگی با اتحادیه را قبل از عقد هرگونه قرارداد با اسپانسری مشابه با فروشگاه موبایل موسوی لازم و ضروری دانست.

این اسپانسر بلای جان استقلال می شود؟ + سند

کوروش کمپانی که در ابتدا خود را به عنوان بزرگترین مرجع تعمیرات موبایل در ایران معرفی کرده بود، با سوء استفاده از رونق بازار واردات تلفن‌های همراه آیفون و فروش این محصول با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت بازار و با فریب مردم از همین طریق پول کلانی به جیب زده و پرونده فساد دیگری را بر باقی پرونده‌های فساد چند سال اخیر اضافه کرد.

پس از خبرساز شدن پرونده فساد کوروش کمپانی، حال نوبت به اسپانسر باشگاه استقلال رسیده است. چندی پیش باشگاه استقلال با یک فروشگاه موبایل به عنوان اسپانسر جدیدش به توافق رسید. نام فروشگاه موبایل موسوی آمل بر پیراهن های بازیکنان استقلال این سوال را در ذهن مردم ایجاد کرد که کل درآمد این اسپانسر چقدر است که بتواند از پس تعرفه های سنگین باشگاه استقلال بربیاید؟ البته پیش از تشکیل پرونده فساد مالی دیگری همچون کوروش کمپانی، اتحادیه واردکنندگان موبایل دست به کار شده و با ارسال نامه ای به مدیرعامل باشگاه استقلال، هشدار لازم را داده است.

کوروش-کمپانی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها