در گفت و گو با سخنگوی قوه قضاییه مطرح شد؛

وعده جدید قوه قضاییه درباره پرونده کوروش کمپانی

مسعود ستایشی گفت: طبق سخنان ریاست قوه قضاییه به عنوان جلودار این موضوع، می‌توانیم بگوییم به آنچه از پرونده فساد مالی کوروش کمپانی باقی مانده است در کمترین زمان ممکن رسیدگی شده و به نتیجه خواهد رسید.

وعده جدید قوه قضاییه درباره پرونده کوروش کمپانی

کوروش کمپانی که در ابتدا خود را به عنوان بزرگترین مرجع تعمیرات موبایل در ایران معرفی کرده بود، با سوء استفاده از رونق بازار واردات تلفن‌های همراه آیفون و فروش این محصول با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت بازار و با فریب مردم از همین طریق پول کلانی به جیب زده و پرونده فساد دیگری را بر باقی پرونده‌های فساد چند سال اخیر اضافه کرد.

حال سوالات بسیاری در خصوص چگونگی فعالیت امیرحسین شریفیان مالک کوروش کمپانی در این مدت مطرح می‌شود که چطور بدون مجوزهای لازم از سوی نهادهای مربوطه موفق به کسب سودی کلان از طریق فروش تلفن‌های همراه شده است؟

در همین راستا در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران به مصاحبه با مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه پرداختیم.

ستایشی در مصاحبه با تیتر کوتاه در خصوص ورود به موقع نهادهای مربوطه به پرونده فساد مالی کوروش کمپانی بیان کرد: در خصوص پرونده فساد مالی کوروش کمپانی به موقع ورود کرده‌ایم. مسائل فساد مالی ساده نیستند که همین امروز ورود کرده و فردا بتوانیم تصمیم بگیریم. رمز موفقیت ما در این است که فاصله رسیدگی به وقوع جرم، رسیدگی به عمل آمده و اتخاذ تصمیم نهایی در کمترین زمان ممکن باشد، اما برخی از پرونده‌ها خصوصا پرونده‌های حوزه فساد مالی واجد پیچیدگی هایی هستند که صرف وقت مناسب و متناسبی را می‌طلبد. بنابراین طبق سخنان ریاست قوه قضاییه به عنوان جلودار این موضوع، می‌توانیم بگوییم به آنچه از پرونده فساد مالی کوروش کمپانی باقی مانده است در کمترین زمان ممکن رسیدگی شده و به نتیجه خواهد رسید.

مسعود-ستایشی

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تیتر کوتاه مبنی بر چگونگی فروش تلفن‌های همراه بدون مجوز توسط شرکت نامبرده گفت: شرکتی تحت عنوان کوروش کمپانی به ثبت نرسیده است و مالک این شرکت با جعل نام اقدام به فروش تلفن‌های همراه کرده است.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها