انتخابات مجلس | هزینه تبلیغات

هشدار به کمپین های انتخاباتی مجلس / تبلیغات زودهنگام داوطلبان جرم است

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این روز‌های انتخاباتی از طریق اطلاع رسانی و پیامک مواردی را که تخلف محسوب می‌شود را احصا کرده و اطلاع رسانی می‌کند.

هشدار به کمپین های انتخاباتی مجلس / تبلیغات زودهنگام داوطلبان جرم است

هزینه‌های تبلیغات مجلس شامل هزینه‌های مربوط به تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند رادیو، تلویزیون، رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و غیره می‌شود. این تبلیغات معمولاً برای جذب نظرات رأی‌دهندگان و افزایش شناخت نامزدها و احزاب سیاسی انجام می‌شود. هزینه‌های این تبلیغات می‌تواند به عنوان یک بخش مهم از بودجه کل یک کمپین انتخاباتی محسوب شود و می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر نتیجه انتخابات داشته باشد.

حاجی رضا شاکرمی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع محمد شیخ آرانی دادستان پیشین و معارفه عنایت الله علیپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران، درخصوص برنامه دستگاه قضایی برای برخورد با داوطلبینی که تبلیغات زودهنگام دارند، اظهار کرد: سیاست تشکیلات قضایی در بحث موضوعات مربوط به تخلفات انتخاباتی در حوزه پیشگیری و آگاهی‌بخشی است و برای اینکه تخلفی یا جرمی رخ ندهد مرحله بعدی تذکر و یا هشدار است.

وی گفت: هشدار، آگاهی بخشی و یادآوری برای کاندیدا‌هایی که مرتکب تخلف شوند انجام و در مرحله آخر هم اگر جرمی اتفاق برخ دهد دستگاه‌های قضایی به وظیفه خود عمل می‌کند.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: معاونت پیشگیری از وقوع جرم در این روز‌ها از طریق اطلاع رسانی و پیامک مواردی را که تخلف محسوب می‌شود را احصا کرده و اطلاع رسانی می‌کند.

شاکرمی ادامه داد: مواردی نظیر تبلیغات زود هنگام، نحوه هزینه‌کرد کاندیداها، نوع و نحوه تبلیغات، نوع گفتمان در قالب پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران سامانه‌ای تشکیل داده و موضوعات مختلفی را با همکاری دادستان‌ها، روسای دادگستری و سایر مسوولان رصد و به استان منعکس می‌کنند و اگر نیاز به تصمیم گیری قضایی باشد با تدابیر خاصی انجام می‌شود.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: پشتیبانی قوی مردم از نظام و مسوولان در انتخابات و حضور آنها در انتخابات باعث می‌شود که مسوولان دلگرم و باانگیزه شوند و بتوانند برای خدمت بیشتر برنامه‌ریزی کرده و در ادامه دشمنان را در صحنه‌های بین‌المللی از کمرنگ شدن انتخابات مردمی مایوس می‌کنند.

شاکرمی با بیان اینکه تغییرات و تحولات لازمه هر مجموعه‌ای است، عنوان کرد: نیرو‌هایی که در هر سمتی کار می‌کنند پس از مدتی نیاز به ارتقاء، تغییر و تحول دارند و این چرخش موجب پویایی و تحول در دستگاه‌ها خواهد شد و قطعا این روند ادامه خواهد داشت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها