بهترین زمان سفر به تورنتو چه موقع است؟

در این مطلب راجع‌به بهترین زمان سفر به تورنتو ازلحاظ آب‌و‌هوا، هزینه‌ها و لذت بردن از جاذبه‌های دیدنی آن صحبت کرده‌ایم.

بهترین زمان سفر به تورنتو چه موقع است؟

تورنتو مرکز استان آنتاریو در کانادا است و یکی از بهترین مقاصد توریستی آمریکای شمالی به‌شمار می‌رود. گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای دیدن جاذبه های گردشگری تورنتو، ازجمله برج CN، کازا لومای نفس‌گیر، موزه سلطنتی آنتاریو و بازار سنت لارنس به این شهر سفر می‌کنند. هتل های تورنتو با قیمت و امکانات متنوع، پاسخگوی افراد با نیازها ‌و بودجه‌های متفاوت هستند. قبل از تعیین تاریخ سفر، خوب است که بهترین زمان برای بازدید از این شهر را در نظر بگیرید. در این مطلب راجع‌به بهترین زمان سفر به تورنتو ازلحاظ آب‌و‌هوا، هزینه‌ها و لذت بردن از جاذبه‌های دیدنی آن صحبت کرده‌ایم.

بهترین زمان سفر به تورنتو

در هر زمانی که به تورنتو سفر کنید، جاهای دیدنی زیادی برای بازدید و ثبت لحظات خاطره‌انگیز وجود دارد. تورنتو شهری مناسب برای همه افراد است. ساختمان‌های تاریخی زیبا، مناظر جذاب و مراکز خرید فوق‌العاده، چیزهایی هستند که هر گردشگری خواهان آن است؛ اما اگر در یک زمان خلوت و ارزان در تورنتو حضور داشته باشید، زیبایی‌های آن را از زوایای دیگری می‌بینید. زمانی که هزینه‌ها در تورنتو کمتر است، فرصت بازدید از جاهای بیشتری را خواهید داشت.

تورنتو آب‌وهوای هر چهار فصل سال را تجربه می‌کند. زمستان‌های سرد این شهر، به‌ویژه ماه ژانویه معروف است و تابستان‌هایی بسیار گرم دارد که جولای معمولاً گرم‌ترین ماه سال است. با در نظرگرفتن این افراط در سرما و گرمای تورنتو، بهترین زمان برای سفر به تورنتو از لحاظ آب‌وهوایی بهار و پاییز است.

اوایل تا اواسط بهار در تورنتو

نکته خوبی که درمورد بازدید از تورنتو در اوایل تا اواسط بهار، به‌ویژه ماه‌های آوریل و مه وجود دارد، این است که با توجه به گرم شدن نسبی هوا، از پارک‌ها و جاذبه های دیدنی تورنتو لذت بیشتری خواهید برد. هوای بهاری برای قدم زدن در شهر و دیدن شگفتی‌هایی که در خیابان‌های تورنتو وجود دارد معرکه است. از طرفی در این بازه زمانی شهر چندان شلوغ نیست و برای صرف غذا در رستوران‌ های خوب تورنتو، خرید سوغاتی و پیاده‌روی در شهر، زمان مناسبی است.

پاییز تورنتو

در بازه دیگری از سال؛ یعنی ماه‌های سپتامبر و اکتبر هم می‌توانید تجربه خوبی از سفر در تورنتو داشته باشد. پاییز تورنتو نسبت‌به تابستان خنک است و سرمای زمستان را هم ندارد. پس نیازی به پوشیدن لباس‌های خیلی گرم نیست. به‌علاوه این دوره آرامی از سال است که گردشگران تابستانی از شهر خارج شده‌اند و هنوز هم تعطیلات کریسمس فرا نرسیده است. ناگفته نماند که در این دوره از سال نیز ممکن است باران ببارد. پس در چمدان سفرتان لباس‌های مناسب و چتر به‌همراه داشته باشید.

تورنتو2

ارزان ترین زمان برای بازدید از جاهای دیدنی تورنتو

فرقی ندارد تنهایی به تورنتو سفر کنید یا همراه خانواده و در جمع دوستان؛ درهرحال با وجود مکان های دیدنی تورنتو و جاذبه‌های متنوع این شهر همیشه بیدار، اوقات بسیار خوشی را سپری خواهید کرد. برای بازدید از این مکان‌ها با قیمت مناسب بهتر است در ماه‌های خلوت؛ یعنی فروردین، اردیبهشت، اواخر شهریور، مهر و اوایل آبان به این شهر سفر کنید. در اینجا سه مکان دیدنی تورنتو را معرفی کرده‌ایم:

  1. کازا لوما: یک قلعه تاریخی در تورنتو است که قدمت آن به سال ۱۹۱۴ برمی‌گردد. با گشت‌وگذار در باغ‌های اطراف این قلعه و تماشای معماری خیره‌کننده بناهای آن، احساس می‌کنید به دنیای دیگری منتقل شده‌اید.
  2. مرکز علمی انتاریو: یکی از مکان‌های مناسب موزه گردی در تورنتو برای علاقه‌مندان به آثار باستانی است.
  3. برج CN: قرارگرفتن در ارتفاع ۵۵۳٫۳ متری از زمین و تماشای مناظر پانورامایی شهر، آن هم با راه رفتن روی کف‌ شیشه‌ای، لذتی دارد که در هیچ‌جای دیگری از تورنتو تجربه نخواهید کرد. می‌توانید در رستوران ۳۶۰ درجه ناهار بخورید و نوشیدنی‌های متنوعی را امتحان کنید.

جاهای دیدنی تورنتو در زمستان

تورنتو در زمستان بسیار سرد خواهد بود. ژانویه سردترین ماه سال است، در دسامبر یخبندان را تجربه می‌کنید و حتی در ماه مارس نیز برف را خواهید دید. اگر قصد دارید در نوامبر و مارس سفر کنید، به‌همراه داشتن مقدار زیادی لباس گرم ضروری است، زیرا جاهای دیدنی زیادی در تورنتو وجود دارد که در فضای باز قرار دارند. در زمستان تورنتو با بازدید از مکان‌های زیر، تجربه‌ سفری لذت‌بخش برایتان رقم می‌خورد:

  • مسیر اسکیت Bentway
  • بازار تعطیلات تورنتو
  • بازار کریسمس تورنتو
  • منطقه تاریخی عصارخانه
  • مجسمه‌های یخی در یورک‌ویل
  • جشنواره غذای زمستانی
  • تماشای بازی هاکی روی یخ
  • بازدید از تالار مشاهیر هاکی
  • کافه های تورنتو و نوشیدنی‌های گرم
  • رفتن به کنسرت‌ها و اجراهای زنده
  • رفتن به اسپاهای زمستانی تورنتو که در فاصله کوتاهی از شهر هستند و اقامتگاه نیز دارند.

تورنتو3

قیمت هتل های تورنتو

نرخ هتل در تورنتو با توجه به زمان سفر، مدت‌زمات اقامت در هتل، امکانات و محله هتل متفاوت است. به‌طورکلی میانگین قیمت یک هتل برای سه روز در تورنتو در حدود ۴۴۸ دلار است. اگر برای یک هفته در تورنتو بمانید، قیمت‌ها به‌طرز شگفت‌انگیز کمتر می‌شود و فقط ۱۰۴۶ دلار پرداخت می‌کنید. میانگین هزینه هتل برای دو هفته در تورنتو نیز ۲۰۹۱ دلار است.

بهترین زمان رزرو هتل ارزان در تورنتو

در ماه دسامبر رزرو هتل تورنتو به‌طورمتوسط ۶ درصد ارزان‌تر است. مارس نیز یکی از ماه‌های ارزان برای رزرو هتل در این شهر است. رزرو هتل تورنتو در ماه اکتبر هزینه بیشتری برایتان به‌بار می‌آورد، چراکه این ماه گران‌ترین ماه سفر به تورنتو است. بااین‌حال برای دریافت گزینه‌های ارزان، رزرو هتل را به بعد از ساعت ۱۶ موکول کنید. در این زمان هتل ها قیمت‌های خود را کاهش می‌دهند تا مسافران را برای پر شدن اتاق‌ها ترغیب کنند. بهترین زمان رزرو هتل ارزان در تورنتو، بعد از ساعت ۸ شب است.

رزرو هتل تورنتو در سایت فلای تودی

با توجه به آنچه بیان شد، بهترین زمان برای سفر به تورنتو، اواخر آوریل تا می و سپتامبر تا اکتبر است. اوج گردشگری در تورنتو در ماه‌های تابستان اتفاق می‌افتد. در این زمان پیاده‌رو‌ها، بازارها، رستوران‌ها و هتل های تورنتو شلوغ می‌شوند؛ واضح است که با سرازیر شدن سیل مسافران به این شهر، قیمت‌ها نیز بالا می‌رود.

اگر به‌دنبال صرفه‌جویی در هزینه رزرو هتل تورنتو و سایر هزینه‌ها هستید، در زمستان به این شهر سفر کنید؛ اما برای این‌که همزمان از قیمت مناسب و دمای بهتری لذت ببرید، بهار و پاییز بهترین گزینه هستند. در هر زمان از سال امکان رزرو هتل تورنتو از طریق «سایت فلای تودی» وجود دارد. فلای تودی بزرگ‌ترین مرجع رزرو آنلاین هتل و تهیه بلیط در ایران است. شما می‌توانید با کمک کارشناسان این سایت، سفری آسان و لذت‌بخش را تجربه کنید.  

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها