معرفی بهترین مدل های استابلایزر آلجا موجود در بازار

در دنیای کنونی با توجه به وجود نوسانات شدید در جریان برق شهری و صنعتی، روزانه بسیاری از تجهیزات صنعتی یا لوازم برقی منزل دچار سوختگی یا خرابی های پرهزینه می شوند.

معرفی بهترین مدل های استابلایزر آلجا موجود در بازار

در چنین شرایطی ما به وسیله ای احتیاج داریم که نوسانات برقی را اصلاح کرده و جریانی ایمن و مناسب را به تجهیزات ما برساند تا لوازم برقی ما به بهترین نحو عمل کنند. در ادامه به کاربردهای استابلایزر می پردازیم و بهترین مدل های دستگاه استابلایزر آلجا موجود در بازار را با به صرفه ترین قیمت دستگاه استابلایزر به شما معرفی می کنیم تا در مسیر خرید دستگاه استابلایزر دچار هیچگونه مشکلی نشوید.

رپورتاژ2

استابلایزر چیست و چه کاربردی دارد؟

استابلایزر ، که به عنوان تثبیت کننده ولتاژ یا تنظیم کننده ولتاژ نیز شناخته می شود، یک وسیله الکتریکی است که برای حفظ سطح ولتاژ ثابت در یک سیستم الکتریکی استفاده می شود. در واقع استابلایزر برای اصلاح نوسانات ولتاژ ورودی و ارائه یک ولتاژ خروجی پایدار در جهت محافظت از تجهیزات حساس در برابر آسیب طراحی شده است.

هدف اصلی یک استابلایزر اطمینان از این است که ولتاژ تامین شده برای وسایل الکتریکی یا ماشین آلات بدون توجه به تغییرات ولتاژ ورودی از منبع تغذیه، در محدوده مشخصی باقی می ماند و بدون نقص به دستگاه می رسد. می توانیم بگوییم وظیفه ی  به حذف نوسانات ولتاژ، افت و جهش هایی که می تواند به دلیل عواملی مانند ناپایداری شبکه برق، تغییرات بار، یا خطاهای الکتریکی رخ دهد، می باشد.

استابلایزر‌ها معمولاً در کاربردهای مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می‌شوند که در آن تامین جریان ایمن و پایدار برای عملکرد صحیح دستگاه‌های الکترونیکی، لوازم خانگی و ماشین‌آلات ضروری است. استفاده از استابلایزر در مناطقی با منبع تغذیه نامطمئن یا نوسانی کاملا مهم و حیاتی است، زیرا به جلوگیری از آسیب به تجهیزات کمک می کنند و جریانی ثابت را به ارمغان می آورد.

رپورتاز3

یک استابلایزر خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

هنگام انتخاب یک استابلایزر خوب، چندین ویژگی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

  1. تنظیم ولتاژ: یک استابلایزر خوب باید قادر باشد بدون توجه به نوسانات ولتاژ ورودی، ولتاژ را تنظیم کرده و در محدوده ای ایمن نگه دارد تا خطری تجهیزات دیگر را تهدید نکند.
  2. زمان پاسخ سریع: استابلایزر باید زمان پاسخ سریعی داشته باشد تا به سرعت هرگونه نوسانات ولتاژ را اصلاح کند و ولتاژ خروجی ایمن و پایداری را ارائه دهد.
  3. صدای کم: استفاده از استابلایزر در منازل شخصی نیز واجب و ضروری است بنابراین مهم است که استابلایزر مد نظر شما صدای کمی تولید کند و اطرافیان را چه در منازل سکونی و چه در صنایع بزرگ آزار ندهد.
  4. 4. حفاظت اضافه بار و درست دربرابر از نوسانات: برای محافظت از تجهیزات متصل در برابر جریان بیش از حد یا نوسانات برق، استابلایزر مد نظر شما باید از محافظ اضافه بار داخلی بهره برده باشد.همچنین یک استابلایزر خوب باید بالاترین توان را در جهت حفاظت در برابر نوسانات ارائه دهد تا افت یا افزایش ولتاژ، آسیب چندانی به محصول و تجهیزات متصل وارد نکند.
  5. راندمان بالا: امروزه هزینه ی بالای تامین انرژی و برق تجهیزات، به یکی از معضل های اصلی صنایع و حتی منازل مسکونی تبدیل شده است. پس در هنگام انتخاب استابلایزر به دنبال استابلایزری باشید که کارایی بالایی داشته باشد تا هدر رفت انرژی را به حداقل برساند و هزینه های برق را کاهش دهد.
  6. گارانتی و پشتیبانی مشتری: استابلایزری را از یک سازنده معتبر انتخاب کنید که در صورت بروز هرگونه مشکل یا نگرانی، گارانتی و پشتیبانی خوبی از مشتری ارائه می دهد. علاوه بر این، تجربه به ما ثابت کرده است که کمپانی های بزرگ و مشهور برای برنده شدن در بازار رقابت، سعی می کنند تا بهترین کیفیت و دوام را در اختیار خریداران خود قرار دهند.
  7. اندازه و نصب: در هنگام انتخاب استابلایزر، اندازه و نیازهای نصب استابلایزر را در نظر بگیرید، همچنین اطمینان حاصل کنید که می تواند در فضای موجود جا شود و به راحتی نصب شود.
  8. هزینه: قیمت دستگاه استابلایزر را در نظر بگیرید و آن را با سایر گزینه های موجود در بازار مقایسه کنید تا مطمئن شوید که در ازای مبلغی که پرداخت می کنید، کیفیت خوبی را دریافت می نمایید.

4 مورد از بهترین مدل های استابلایزر آلجا موجود در بازار

چهار مدل از بهترین و پرفروش ترین استابلایزر های آلجا به شرح زیر هستند:

1.استابلایزر سروموتوری تک فاز آلجا مدل SVC3000

توان موثر خروجی استابلایزر سروموتوری تک فاز آلجا مدل SVC3000، مقدار 2400 وات است و از قطعات با کیفیت مانند سیم مسی برای سیم پیچ آن استفاده شده تا بهترین کیفیت و عملکرد را به شما ارائه دهد. طراحی ظاهری این محصول زیباست و بدنه‌ای مقاوم دارد. همچنین یک صفحه نمایشگر در این استابلایزر نصب شده است تا ولتاژ ورودی و خروجی به راحتی برای شما نمایش داده شود. دامنه ولتاژ ورودی این دستگاه بین 150 تا 250 ولت است و از نوع تکفاز با فرکانس 50Hz می باشد. جالب است بدانید صدای تولیدی این استابلایزر کمتر از 50db است که برای شما در هرگونه محیطی بدون هیچگونه آزار و مشکلی، قابل استفاده خواهد بود. استابلایزر باید در محیطی نصب شود که دمای آن در بازه 60 تا 5- درجه سانتی‌گراد و رطوبت 20 تا 90 درصد باشد.

2.استابلایزر سروموتوری تک فاز آلجا مدل SVC10000

استابلایزر سروموتوری تک فاز آلجا مدل SVC10000 از فناوری سروو موتور بهره می برد و حداکثر توان خروجی آن 8000 وات است. این محصول با استفاده از مواد مرغوب از جمله سیم پیچ مسی ساخته شده است. از ویژگی های قابل توجه این دستگاه می توان به نمایشگر دیجیتال برای نظارت بر ولتاژ ورودی و خروجی و همچنین ظاهر جذاب و بادوام آن اشاره کرد. تثبیت کننده آلجا برای کاربردهای مختلف مانند کاربری های نیمه صنعتی، تجهیزات پزشکی، دستگاه های لیزر، برق ساختمان و سایر تجهیزات حساس کاملا مناسب است و عملکرد فوق العاده ای در اختیار شما قرار خواهد داد.

3.استابلایزر تک فاز آلجا SVC15000

استابلایزر تک فاز آلجا SVC15000 مجهز به ویژگی های مختلف از جمله  حفاظت در برابر افزایش و کاهش ولتاژ و همچنین یک سیستم تاخیر اتصال مجدد برای محافظت در برابر نوسانات ناگهانی الکتریکی می باشد. این استابلایزر به صورت تک فاز کار می کند و دارای ظرفیت 15000 ولت می باشد و از فناوری سروموتور استفاده می کند.

توان خروجی این محصول 110 ولت متناوب با محدوده ولتاژ ورودی 80 تا 140 ولت متناوب می باشد. علاوه بر این، می تواند خروجی 220 ولت AC، با محدوده ولتاژ ورودی 100 تا 250 ولت AC را ارائه دهد. فرکانس ورودی و خروجی این محصول نیز برروی 50/60 هرتز تنظیم شده است . این تثبیت کننده با دقت ولتاژ 3 درصد و سطح صدای 50 دسیبل برای رفع نیازهای بازار تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی طراحی شده است.

4.استابلایزر سروموتوری تک فاز آلجا SVC5000

استابلایزر سروموتوری تک فاز آلجا SVC5000 برای تنظیم ولتاژ ورودی بین 150 تا 250 ولت طراحی شده است. این استابلایزر به سادگی ولتاژ را روی 220 ولت ثابت با حداکثر نوسان 3٪ تنظیم می کند. علاوه بر این، این استابلایزر بی صدا عمل می کند و صدایی کمتر از 50 دسی بل تولید می کند و محیطی بدون اختلال را برای شما به ارمغان می آورد. استابلایزر SVC5000 با ظرفیت 5000 ولت و آمپر، به عنوان یک محافظ عالی برای تجهیزات پزشکی، دستگاه های زیبایی، برق ساختمان و سایر تجهیزات حساس در محدوده جریان 20 آمپر عمل می کند. گفتنی است که خروجی این تثبیت کننده کاملاً سینوسی بدون هیچ گونه پرش یا جهش ولتاژی است که معمولاً در مدل های رله مشاهده می شود.

سخن پایانی

اکنون که مقاله معرفی بهترین مدل های استابلایزر آلجا را به پایان رساندید، با انتخاب یک فروشگاه معتبر می توانید بهترین استابلایزر مرتبط با کاربری خود را انتخاب و تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به فروشگاه آی تی اهورا محصولات برند های معروف را مقایسه و یکی از بهترین استابلایزرها با مقرون به صرفه ترین قیمت دستگاه استابلایزر تهیه کنید. این فروشگاه با داشتن سابقه بالا آماده است تا شما را برای داشتن انتخابی بهتر راهنمایی کند. مشاورین و مهندسین مجموعه آی تی اهورا همواره در تلاشند تا خاطره ای به یاد ماندنی از خرید را برای شما به ارمغان آورند.

انتهای پیام/

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها