مقایسه امکانات هتل داریوش کیش با هتل شایان

هتل داریوش و هتل شایان، دو نمونه از بهترین هتل های موجود در جزیره کیش هستند که مسافران هنگام سفر به این جزیره، دچار این سوال می‌شوند که کدام یک از آن‌ها برای اقامت بهتر هستند؟ چه امکاناتی در هریک از آن‌ها وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوالات و مقایسه دو هتل داریوش و شایان، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مزایا و معایب هریک از این هتل ‌ها آشنا کنیم. همچنین به این سوال مهم پاسخ دهیم که آیا می‌توان اقامت این هتل‌ ها را از طریق فلای تودی گرفت یا نه؟

مقایسه امکانات هتل داریوش کیش با هتل شایان

بررسی تفاوت هتل داریوش و هتل شایان کیش

اگر بخواهیم هتل داریوش کیش و هتل شایان را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید به مشخصه‌هایی مثل موقعیت مکانی، امکانات، قیمت و بررسی نظرات مهمان‌های سابق بپردازیم. به همین دلیل، تک‌تک موارد گفته‌شده را در ادامه تشریح می‌کنیم.

تفاوت هتل داریوش و هتل شایان کیش از نظر موقعیت مکانی چیست؟

موقعیت مکانی یکی از مشخصه‌هایی است که هنگام رزرو هر هتل باید به آن دقت کرد. ازاین‌رو، باید گفت که هتل داریوش در میدان داریوش جزیره کیش واقع شده و فاصله آن تا فرودگاه (درصورتی‌که با وسیله نقلیه باشید)، 10 دقیقه است.

هتل شایان در میدان ساحل جزیره کیش قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه، فقط پنج کیلومتر است. به همین علت از نظر موقعیت مکانی، هتل شایان نسبت به هتل داریوش، به فرودگاه نزدیک‌تر است.

در رابطه با مراکز خرید هم باید بگوییم که هم هتل داریوش و هم هتل شایان، در نزدیکی مراکز خرید قرار دارند و مهمان‌های آن‌ها، هیچ دغدغه‌ای برای دسترسی به پاساژها و فروشگاه‌ها را نخواهند داشت.

معرفی امکانات موجود در هتل داریوش و هتل شایان کیش

طبق مطالبی که در مورد امکانات هتل داریوش و هتل شایان کیش در سایت فلای تودی درج شده، باید بگوییم که هر دو هتل دارای امکانات بی‌نظیری هستند که از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به مواردی که در ادامه لیست شده‌اند اشاره کنیم:

  • هتل داریوش کیش: این هتل مجهز به تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی و یخچال است.
  • هتل شایان کیش: از امکانات موجود در هتل شایان کیش می‌توان به تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی (رفت)، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی و یخچال اشاره کرد.

قیمت رزرو در هتل داریوش و شایان کیش چگونه محاسبه می‌شود؟

یکی از راه‌های برآورد هزینه‌های رزرو اتاق در هتل داریوش و کیش، مراجعه به سایت فلای تودی و بررسی قیمت‌های روز است. با این حال توجه داشته باشید که این هتل‌ها، هزینه اقامت را با شرایط زیر در اختیار مهمان‌ها قرار می‌دهند:

  • هتل داریوش کیش: در این هتل، هزینه دریافت اقامت برای مهمان‌های خارجی با ایرانی تفاوت دارد. درصورتی‌که تعداد اعضای یک خانواده یا گروهی از دوستان که قصد دریافت اقامت دارند، بیشتر از ظرفیت هتل باشد، هتل داریوش از پذیرش آن‌ها امنتاع می‌کند.

خانواده‌های بزرگ‌سالی که از دو بزرگ‌سال و دو کودک زیر هفت سال تشکیل می‌شوند، فقط امکان استفاده از سوییت چهار نفره رویال را خواهند داشت. هزینه رزرو اتاق برای کودکان زیر هفت سال یا 7 تا 12 سال، در صورت عدم استفاده از سرویس، نیم‌بها محاسبه خواهد شد.

  • هتل شایان کیش: خانواده‌های که همراه با نوازد خود (0 تا 2 سال) به هتل شایان می‌روند، در صورت عدم استفاده از سرویس، هیچ هزینه‌ای برای نوزاد خود پرداخت نمی‌کنند. هزینه کودکان در رده‌سنی 2 تا 6 سال به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود و کودکانی که بالای شش سال سن دارند، باید به اندازه یک بزرگسال، نرخ اقامت هتل را پرداخت کنند.

خانم‌های مجردی که قصد دریافت اقامت در هتل شایان کیش دارند، باید مدارک شناسایی خود را همراه داشته باشند. همچنین طبق اطلاعات درج‌شده در فلای تودی، پذیرش زوج‌ها فقط با دریافت صیغه‌نامه و مدارک لازم، ممکن خواهد بود.

نظرات مشتریان سابق در مورد هتل داریوش و هتل شایان کیش چیست؟

برای فهمیدن نظرات مشتری و مهمان‌های سابق هر دو هتل، تنها راهی که وجود دارد، مراجعه به وبسایت‌های فروش بلیط و رزرو هتل مشابه Fly Today است. زیرا در این پلتفرم‌ها، هر مهمانی که تجربه اقامت در این هتل‌ها را داشته باشد، نظراتش را با سایرین در میان می‌گذارد.

بااین‌حال، ذکر این نکته ضرورت دارد که نظرسنجی‌های زیادی توسط پلتفرم‌ها و حتی هتل‌ها از مشتری‌ها دریافت شده که نتیجه همه آن‌ها در مورد هتل داریوش و شایان مثبت است. به‌طوری که طبق این نظرسنجی‌ها، مهمان‌های این دو هتل، از بابت مواردی که در ادامه آورده‌ایم، نظر تقریباً مشابهی داشته‌اند:

  • برخورد کارکنان
  • تمیزی اتاق‌ها و لابی
  • کیفیت رستوران‌ها و کافی شاپ
  • موقعیت مکانی هتل
  • رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
  • توصیه به دیگران

با فلای تودی، به‌راحتی برای رزرو اقامت از هتل داریوش و شایان کیش اقدام کنید!

اگر به‌دنبال یک بستر دیجیتالی امن و سریع هستید که امکان خرید بلیط هواپیما و قطار را در اختیارتان قرار می‌دهد و در کنار آن، شرایط رزرو هتل را از شهرهای مختلف ایران از جمله جزیره کیش فراهم کرده، می‌توانید با مراجعه به وبسایت Fly Today و مقایسه هتل‌ها و ایرلاین‌ها، سفارش خود را ثبت کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن، بلیط و اقامت مورد نظرتان را به‌دست بیاورید.

همچنین ذکر این نکته ضرورت دارد که فلای تودی، تمام سرویس‌ها و خدمات خود را، علاوه‌بر وبسایت، در یک اپلیکیشن نیز در اختیار افرادی که به‌دلایل کاری یا شخصی مدام در حال سفر هستند، قرار داده که بهره‌مندی از امکانات آن، می‌تواند سرعت رزرو بلیط و اقامت در هتل‌های مختلف را برای همه کاربران فراهم کند.

جمع‌بندی

همه کسانی که به کیش سفر می‌کنند، با دو هتل تحت عناوین هتل داریوش و هتل شایان کیش مواجه می‌شوند که هر دو آن‌ها پنج ستاره هستند و از خدمات و امکانات مشابهی بهره می‌برند. به همین دلیل در این مقاله هر دو هتل را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار دادیم تا تصمیم‌گیری برایتان ساده‌تر شود. همچنین در صورت نیاز به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در جزیره کیش، می‌توانید از وبسایت یا اپلیکیشن فلای تودی کمک بگیرید.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها