معرفی بهترین دبیران هوش تیزهوشان ایران!

در این مطلب قصد داریم به طور موشکافانه آزمون تیزهوشان ورودی هفتم و ورودی دهم را بررسی نماییم و راهکارهای قبولی در این آزمون را به شما آموزش دهیم.

معرفی بهترین دبیران هوش تیزهوشان ایران!

دانش آموزانی که در سال‌های گذشته در آزمون تیزهوشان شرکت کرده اند، همگی متفق القول بر اهمیت بخش هوش و استعداد تحلیلی برای قبولی تیزهوشان اشاره داشته اند. امروز در این مطلب قصد داریم به طور موشکافانه آزمون تیزهوشان ورودی هفتم و ورودی دهم را بررسی نماییم و راهکارهای قبولی در این آزمون را به شما آموزش دهیم. در انتها نیز بهترین کلاس و بهترین دبیران هوش تیزهوشان ایران را به شما معرفی خواهیم نمود؛ تا پایان همراه ما باشید.

چرا تحصیل در مدارس برتر از اهمیت بالایی برخوردار است؟

مدارس برتر از جمله تیزهوشان و برخی از غیرانتفاعی‌های برتر هر ساله آزمونی را تحت عنوان آزمون ورودی برگزار می‌کنند که تعداد قابل توجهی از دانش آموزان از سراسر کشور در این آزمون شرکت می‌کنند. از مهم‌ترین دلایل برتری این مدارس به نسبت مدارس عادی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اساتید و دبیران برتر
  • مشاورین پیگیر و کاربلد
  • کادر اجرایی و مدیریتی قوی
  • دانش آموزان پرتلاش و باهوش
  • ایجاد فضایی برای رقابت سالم
  • امکانات بیشتر در مقایسه با مدارس عادی
  • آمار قبولی بالا در دانشگاه‌ها و رشته‌های برتر
  • و ...

تمامی موارد ذکر شده در بالا و برخی موارد دیگر باعث شده است که رقابت شدیدی برای ورود به مدارس برتر وجود داشته باشد. با توجه به تعداد بالای داوطلبان این آزمون‌ها، قبولی در این مدارس کمی دشوار می‌شود. در ادامه در رابطه با آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم و همچنین آزمون تیزهوشان نهم به دهم نکات مهمی آورده شده است.

آشنایی با آزمون تیزهوشان ششم به هفتم!

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دارای دو دفترچه است. دفترچه اول شامل مطالب هوش و استعداد تحلیلی است و دفترچه دوم نیز شامل مباحث هوش و استعداد تحلیلی است اما با این تفاوت که زمان دفترچه دوم، یک سوم دفترچه اول است! به عبارت دیگر می‌توان گفت که دفترچه دوم برای سنجش سرعت العمل و میزان دقت شما قرار گرفته است. تعداد سوالات در هر دو دفترچه 60 سوال است اما زمان پاسخگویی به سوالات دفترچه اول 75 دقیقه و برای دفترچه دوم 25 دقیقه می‌باشد. دانش آموزان با شرکت در دوره هوش و استعداد تحلیلی ششم می‌توانند مهارت خود در این بخش را تقویت کنند.

آشنایی با آزمون تیزهوشان نهم به دهم!

آزمون تیزهوشان نهم به دهم معمولا هر ساله با فاصله یک روز از آزمون تیزهوشان ششم برگزار می‌شود. این آزمون همانند تیزهوشان ششم دارای دو دفترچه است اما با این تفاوت که تنها دفترچه اول شامل سوالات هوش است و دفترچه دوم از دروس پایه هشتم و نهم مطرح می‌شود. این دروس که در قالب سوالات استعداد تحصیلی مطرح می‌شوند، از دروس ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، علوم، قرآن و معارف اسلامی و مطالعات اجتماعی هستند. تعداد سوالات در هر دفترچه 50 عدد است و زمان پاسخگویی به سوالات به ترتیب برای دفترچه اول 50 دقیقه و برای دفترچه دوم 70 دقیقه است.

چگونه در آزمون ورودی قبول شویم؟

آزمون-تیزهوشان

قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و یا سایر مدارس برتر کار ساده‌ای نیست اما شما با تلاش و پشتکار و زحمتی که می‌کشید، می‌توانید مسیر خود را ساده‌تر نموده و کار راحت‌تری برای قبولی در آزمون داشته باشید. توجه به نکات گفته شده‌ای که در زیر آورده شده است، نقشه راه شما را مشخص کرده و مسیر قبولی شما را هموار می‌کند.

1) برنامه ریزی و تست زنی

بسیاری از دانش آموزان با وجود کسب نمرات و نتایج دلخواه در امتحانات مدرسه اما در آزمون‌های تستی موفق نیستند. توصیه‌ای که به این دسته از دانش آموزان می‌شود، برنامه ریزی صحیح و اصولی و در کنار آن تست زنی فراوان است. با توجه به اینکه تقریبا تمامی امتحانات دانش آموزان در مدارس به صورت تشریحی است، دانش آموزان برای تقویت مهارت تست زنی نیاز به برنامه ریزی و تمرین بیشتر دارند.

2) شرکت در آزمون آزمایشی و کلاس آمادگی آزمون

تیزهوشان-آزمون-آزمایشی

از دیگر پیشنهاداتی که دانش آموزان را برای قبولی در آزمون، آماده خواهد نمود، می‌توان به شرکت در آزمون‌های آزمایشی و کلاس آمادگی آزمون اشاره نمود. دانش آموزان با شرکت در کلاس‌های آمادگی تیزهوشان، هر آنچه را که برای حضور در آزمون لازم دارند، می‌آموزند. در کنار این کلاس‌ها، دانش آموزان با شرکت در آزمون‌های شبیه ساز، محیط آزمون اصلی را برای خود شبیه سازی می‌کنند و می‌توانند با تحلیل سوالات آزمون، به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند.

بهترین دبیران هوش تیزهوشان ایران را بشناسید!

اگر قصد شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون را دارید، با توجه به اهمیت درس هوش، سعی در انتخاب بهترین اساتید و دبیران هوش ایران داشته باشید. این دبیران همگی با تجربه هستند و سال‌ها تجربه تدریس در مدارس برتر از جمله تیزهوشان را داشته اند و با طرز فکر طراحان سوال آزمون کاملا آشنا هستند.

1) استاد سهیل ربیعی

استاد سهیل ربیعی بهترین استاد هوش ایران و موسس آموزشگاه موفقیت است که تحصیلات خود را به ترتیب در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، در دانشگاه خواجه نصیر، امیر کبیر و تهران گذرانده است. استاد ربیعی در حال حاضر جز بهترین اساتید هوش تیزهوشان محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر با تجربه بالا و قدرت کلامی که دارد، توانسته است تعداد زیادی از دانش آموزان را در رسیدن به مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر یاری دهد.

2) استاد علی توفیقی

از دیگر دبیران کاربلد و متخصص در مبحث هوش و استعداد تحلیلی، می‌توان به استاد علی توفیقی اشاره نمود. استاد توفیقی علاوه بر تدریس در دبیرستان‌های نام آشنایی همچون علامه حلی، مفید، علوی، سرای دانش و ... سابقه طرح سوالات ورودی این مدارس را نیز داشته است.

3) استاد مرتضی حبیبی

استاد مرتضی حبیبی از دیگر اساتید هوش و استعداد تحلیلی است که با روحیه بالا و انرژی مثبت دانش آموزان را جذب تدریس خود می‌کند. استاد حبیبی با بیش از ده سال سابقه عضو رسمی آموزش و پرورش است. همچنین استاد حبیبی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را در دانشگاه‌های فرهنگیان و علامه طباطبایی گذرانده است.

4) استاد علیرضا معماریان

استاد علیرضا معماریان، از استادان جوان و برتر در زمینه تدریس هوش و ریاضی است که در دانشگاه شهید بهشتی تحصیل نموده است. استاد معماریان سابقه تدریس در مدارس برتری از جمله مفید و علوی را در کارنامه خود دارد و مولف کتاب‌های بسیاری است و همچنین طراح سوالات انتشارات سبز می‌باشد.

5) استاد مهدی رسولی

از دیگر دبیران برتر در زمینه هوش می‌توان استاد مهدی رسولی را معرفی کرد.

6) استاد صابر دلاوری

استاد صابر دلاوری جز اساتید جوان و کاربلد در زمینه تیزهوشان است که سابقه تدریس در مدارس علامه حلی داشته است و به طور تخصصی در زمینه تدریس هوش و استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان فعالیت دارد.

بهترین کلاس آمادگی آزمون تیزهوشان در ایران!

با بررسی‌های صورت گرفته و مقایسه بهترین آموزشگاه‌های تیزهوشان در سطح کشور، متوجه این موضوع شدیم که موسسه موفقیت در سال‌های اخیر بهترین عملکرد را در بین سایر موسسات داشته است. تمامی استادان معرفی شده در بالا در این موسسه تدریس می‌کنند و یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت این موسسه، اساتید خوبش است. علاوه بر این کادر مدیریتی قوی، مشاورین پیگیر و دلسوز باعث شده است که آمار قبولی دانش آموزان پایه ششم و نهم به ترتیب به بالای 81% و 83% برسد.

شما با ثبت نام در کلاس‌های موسسه موفقیت علاوه بر کلاس‌های آموزشی از خدمات دیگری همچون آزمون شبیه ساز به همراه تحلیل، مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده، جزوه جامع تیزهوشان و ... بهره مند خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانید با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید و یا به پایگاه اینترنتی www.amoozeshcenter.com مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی را کسب نموده باشید. در این مطلب به بررسی اهمیت تحصیل در مدارس برتر پرداختیم و راهکارهایی را برای قبولی آسان‌تر به شما آموزش دادیم. در پایان نیز بهترین اساتید هوش تیزهوشان و بهترین کلاس آمادگی آزمون را به شما معرفی نمودیم. لطفا دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در بخش نظر شما با ما به اشتراک بگذارید.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها