اختصاصی تیترکوتاه؛

قیمت جدید انواع کباب پز در بازار + جدول

در این مطلب به بررسی جزئیات قیمت انواع کباب پز در سطح بازار می پردازیم.

قیمت جدید انواع کباب پز در بازار + جدول

در این گزارش می خواهیم انواع کباب پز را به شما معرفی و در پایان جزئیات و فهرستی از قیمت‌های جدید کباب پز و باربیکیو به شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

کباب پز یک دستگاه آشپزخانه است که برای پختنباز و سرخ کردن کباب درست شده است. این دستگاه شامل یک صفحه گرم کننده، گریل یا روکش سرخ کن و ممکن است دارای قسمتی برای چرخاندن کباب‌ها باشد. برای استفاده از کباب پز، ابتدا مواد لازم برای کباب را آماده می‌کنیم. سپس آنها را روی میخ‌های کباب پز قرار می‌دهیم. در صورتی که دستگاه دارای قسمت چرخاننده است، می‌توانیم کباب‌ها را بچرخانیم تا از همه طرف به طور یکنواخت پخته شوند.

کباب پز‌ها نیز مانند باربیکیو انواع مختلفی داشته و به شکل‌های گازی، برقی، تابشی، پایه دار و رومیزی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. معمولا بر خلاف باربیکیو این دستگاه به صورت کباب پز گازی تمام استیل ساخته می‌شود در صورتی که باربیکیو از جنس ورق گالوانیزه با رنگ کوره‌ای تولید می‌شود.

قیمت انواع کباب پز در بازار

در ادامه قیمت کباب پز در بازار را باهم بررسی می‌کنیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

مدل قیمت

کباب پز آتش مهر مدل گازی استیل ۴۵

۲,۶۳۰,۰۰۰

تومان

کباب پز دادلیسان مدل ۱۴ سیخ استاندارد ۲۰۲۳

۱,۹۹۶,۴۸۰

تومان

کباب پز مدل گازی

۸۳۰,۰۰۰

تومان

کباب پز ضیافت مدل تابش ۲۰۲۰

۱,۰۸۰,۰۰۰

تومان

کباب پز مدل G۹۰۰۰

۴۲۰,۰۰۰

تومان

کباب پز فارنهایت مدل F۵۰

۸۴۰,۰۰۰

تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها