هدیه پایان سال مناسب سازمان‌ها با کارت‌های ارکیده

در موارد بسیاری مدیران یا مسئولان یک مجموعه و شرکت تصمیم می‌گیرند تا از نیروهای خود با هدیه‌های سازمانی تقدیر و تشکر کنند. البته کار به همین سادگی هم نیست و انتخاب هدیه‌ای که مناسب تمامی اعضای سازمان با هر سن و سلیقه‌ای باشد، کار سختی خواهد بود. رستوران‌کافه‌های ارکیده با طراحی و ارائه ارکیده کارت، انتخاب هدیه‌ سازمانی را آسان کرده تا نه یک بار، بلکه بدون محدودیت به کارمندان خود هدیه دهید؛ اما چگونه؟!

هدیه پایان سال مناسب سازمان‌ها با کارت‌های ارکیده

در موارد بسیاری مدیران یا مسئولان یک مجموعه و شرکت تصمیم می‌گیرند تا از نیروهای خود با هدیه‌های سازمانی تقدیر و تشکر کنند. البته کار به همین سادگی هم نیست و انتخاب هدیه‌ای که مناسب تمامی اعضای سازمان با هر سن و سلیقه‌ای باشد، کار سختی خواهد بود. رستوران‌کافه‌های ارکیده با طراحی و ارائه ارکیده کارت، انتخاب هدیه‌ سازمانی را آسان کرده تا نه یک بار، بلکه بدون محدودیت به کارمندان خود هدیه دهید؛ اما چگونه؟!

کارت-ارکیده

 

کارت‌های ارکیده برای هدیه و پاداش سازمانی

مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده، کارت‌هایی را ارائه می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توان از خدمات مجموعه ارکیده در تمام شعب استفاده کرده و هزینه را با کارت‌های ارکیده پرداخت کرد. رستوران‌کافه‌های ارکیده دارای ۱۰ شعبه فعال در تهران و دیگر شهرهای ایران است و بهترین طعم غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، انواع پیش غذا و سالاد را در فضایی زیبا و چشم‌نواز سرو می‌کند.

کارت‌های ارکیده در دو نوع مختلف ارائه شده‌اند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را به عنوان هدیه سازمانی پایان سال انتخاب کنید. برای عید نوروز یا اعیاد مذهبی مانند عید فطر و اعیاد شعبانیه نیز کارت‌های ارکیده بهترین انتخاب هستند.

هدیه-سازمانی

  • ارکیده کارت

اگر به فکر یک هدیه سازمانی ماندگار هستید، ارکیده کارت انتخاب مناسب شما است. این کارت را می‌توانید با مبلغ اولیه دلخواه تهیه کرده و به کارمندان خود هدیه دهید. البته کار به همین‌جا ختم نمی‌شود و ارکیده کارت قابلیت شارژ مجدد دارد. می‌توانید در هر زمان که میل بودید و برای مناسبت‌های گوناگون، در پنل اختصاصی کارت را مجددا شارژ کنید. در واقع هر زمان که قصد یک هدیه و پاداش سازمانی را داشتید، همین ارکیده کارت قابل استفاده است.

با ارکیده کارت حق انتخاب را به کارمندان خود می‌دهید، چراکه اعتبار کارت محدودیت زمانی ندارد. توانایی شخصی‌سازی ارکیده کارت به شما این امکان را می‌دهد تا مطابق سلیقه خود، درخواست درج لوگو، متن یا نام دلخواهی را روی کارت بدهید؛ پس در زمان تهیه این کارت، سلیقه خود را هم دخیل کنید.

  • هدیه کارت

اگر به دنبال یک هدیه‌ای هستید که خاطره خوشی را برای کارمندان شما فراهم کند، هدیه کارت انتخاب مناسب‌تری است. این کارت قابل شارژ نیست اما با مبالغ ۵۰۰ هزار تومان، یک میلیون تومان و دو میلیون تومان قابل خریداری است. در ضمن این کارت با سه رنگ آبی، سفید و مشکی موجود است. به همین دلیل دست شما در انتخاب رنگ کارت بازتر است.

فضای رستوران‌کافه‌های ارکیده؛ بی‌نظیر و آرامش‌بخش

توصیف فضای داخلی رستوران‌کافه‌های ارکیده را می‌توان در دو کلمه خلاصه کرد، تماشایی و روح‌نواز! در فضای داخلی شعب مختلف ارکیده، لذت چشیدن طعم غذا، چندین برابر جذاب‌تر خواهد بود. پس دیگر برای انتخاب کارت‌های ارکیده به عنوان یک هدیه سازمانی شکی باقی نمی‌ماند. تنوع غذا، کیفیت و طعم‌های بی‌نظیر در رستوران‌کافه‌های ارکیده حرف اول را می‌زند، در فضایی زیبا که پرسنل حرفه‌ای ارکیده آماده ارائه خدمات هستند. اگر به دنبال تنوع در فضای داخلی هستید، پس بهتر است تا هر بار یکی از شعب ارکیده را برای صرف غذا انتخاب کنید.

کافه-ارکیده

برگزاری مراسم در رستوران‌کافه‌های ارکیده با سالن‌های اختصاصی

برخی شرکت‌ها برای هدیه سازمانی ترجیح می‌دهند تا کارمندان خود را به جشن پایان سال سازمانی دعوت کنند؛ گاهی نیز جشن‌ها و مهمانی‌های مختلفی در طول سال برگزار می‌کنند. در هر حال همچنان رستوران‌کافه‌های ارکیده انتخابی مناسب است، چرا که در سالن‌های اختصاصی رستوران‌کافه‌های ارکیده امکانات فوق‌العاده‌ای برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها در نظر گرفته شده است. خدماتی همچون گل‌آرایی، پخش موسیقی زنده، تنوع منو و پذیرایی توسط پرسنل حرفه‌ای رستوران موجب می‌شود تا یک مهمانی تمام عیار داشته باشید.

بهترین هدیه‌ها و مراسم‌های سازمانی با رستوران‌کافه‌های ارکیده

خدمات رستوران‌کافه‌های ارکیده همچون ارکیده کارت، هدیه کارت و سالن‌های اختصاصی برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که یک هدیه سازمانی یا یک جشن سازمانی بی‌نظیر را تدارک ببینید. رستوران‌کافه‌های ارکیده همراه شماست تا برای انتخاب هدیه و قدردانی از کارمندان خود سردرگم نشوید.

نحوه سفارش کارت‌های ارکیده

دو راه ساده و سریع برای سفارش کارت‌های ارکیده پیش روی شماست. اول آنکه از طریق سایت رستوران‌کافه‌های ارکیده سفارش خود را ثبت کنید. در کنار آن می‌توانید با شماره 87700850 -021 داخلی 114 تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی رستوران‌کافه‌های ارکیده راهنمایی لازم برای خرید این محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

رزرو تلفنی رستوران‌کافه‌های ارکیده برای برگزاری مراسم سازمانی و خانوادگی

برای رزرو میز یا سالن اختصاصی‌تان در یکی از شعبه‌‌های رستوران‌کافه‌های ارکیده، کافی است با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به شعبه موردنظرتان سر بزنید.

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

021-34122

2

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

026-34123

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

021-65251616

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

021-88885300

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

011-54612212

6

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان)

013-44404645

7

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

8

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

9

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

021-79397

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها