اختصاصی تیتر کوتاه از نشست خبری نمایشگاه تحول صنعت خودرو:

همه چیز برای برگزاری دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو آماده است

نشست خبری نمایشگاه تحول صنعت خودرو برگزار شد.

همه چیز برای برگزاری دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو آماده است

نشست خبری دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو امروز ۲۲ آبان ماه با حضور آقایی ملایری سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت، رضا طومار مدیر برگزاری این رویداد و اصحاب رسانه در محل معاونت حمل و نقل وزارت صمت برگزار شد.

رضا طومار مدیر برگزاری این رویداد در این نشست با بیان اینکه سومین نمایشگاه تحول خودرو با رویکرد خودروهای برقی، خودران و هوشمند از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در فضایی حدود ۱۶ هزار متر مربع که ۱۵ هزار متر آن سرپوشیده و ۱۰۰ متر آن، فضای باز است، برگزار خواهد شد. در حاشیه نمایشگاه نشست‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی، برنامه هایی همچون TEDShow که مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان است، در نظر گرفته شده است تا شرکت‌ها محتوای برنامه‌ریزی‌های خود را ارائه کنند.

وی همچنین گفت: بخش خبری مجهزی در نظر گرفته شده است و از اصحاب رسانه دعوت می‌کنیم که در ۴ روز نمایشگاه در آنجا حضور داشته باشند. این بخش مجهز به اینترنت، لپ تاپ، میز و صندلی و برق است تا اصحاب رسانه بتوانند پوشش خبری مناسبی از این رویداد داشته باشند. ما امیدورام هستیم از این رو محتوای مثبت نمایشگاه نشر داده شود و نکات منفی نیز به مسئولان نمایشگاه گزارش شوند. فضایی استودیو مانند در این نمایشگاه به نام Talk Show وجود دارد که از رسانه هایی که تمکان پخش آنلاین را داشته‌اند دعوت شده تا فضای Talk show را به صورت آنلاین نشر دهند.

مدیر برگزاری این رویداد در ادامه گفت: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه جزو شرکت‌های بزرگ مانند ایران خودرو، سایپا، کرمان خودرو، مدیران خودرو و شرکت شایان دیزل، عماد خودرو و برخی شرکت‌های دیگر هستند.  حضور شرکت‌های اپراتور تلفن همراه در این نمایشگاه نیز وجه تمایز برگزاری این نمایشگاه نسبت به دوره های قبل است.  

طومار در پایان گفت: بر اساس پیش‌بینی های به عمل آمده سه تفاهمنامه در روز اول نمایشگاه و در سالن ۲۷ منعقد خواهند شد. مراسم افتتاحیه روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح جنب سالن ۸ و ۹ با حضور وزیر صمت برگزار خواهد شد. پس از افتتاحیه نیز بازدید از غرفه‌ها صورت گرفته و به احتمال زیاد وزیر صمت در سالن ۲۷ پرسش و پاسخی با خبرنگاران خواهند داشت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر