تلویزیون هوشمند | قیمت تلویزیون | مونتاژ

این تلویزیون مونتاژی ۳۸ میلیون قیمت دارد / ارزان ترین و گران ترین تلویزیون مونتاژی در بازار چند؟

در این گزارش آخرین قیمت انواع تلویزیون مونتاژی را مورد بررسی قرار دادیم.

این تلویزیون مونتاژی ۳۸ میلیون قیمت دارد / ارزان ترین و گران ترین تلویزیون مونتاژی  در بازار چند؟

پیشرفت فناوری و فناوری چیزهای زیادی برای ما به ارمغان آورده که یکی از آنها تلویزیون‌های هوشمند است. گرچه این روزها، هر تلویزیونی در فروشگاه‌ها را تلویزیون هوشمند می‌خوانند، ولی در حقیقت هر تلویزیونی هوشمند نیست.

تلویزیون هوشمند و یا اسمارت تی وی چیست؟ از آنجایی که سرویس‌های پخش شیوه تماشای فیلم‌ها و نمایش‌ها را تغییر داده‌اند، تلویزیون‌ها نیز تغییر کرده و ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی را اضافه کرده‌اند که یک دهه پیش معمول نبود. امروزه به لطف اتصال اینترنت و قابلیت اجرای برنامه‌ها می‌توان بیشتر تلویزیون‌ها را تلویزیون‌های هوشمند نامید، اما همه آنها یکسان نیستند. تلویزیون‌های قدیمی که فقط می‌توانند محتوای آنتن HDTV، کابل یا منبع A / V دیگری را نمایش دهند کم کم از در حال خارج شدن از دور هستند. دنیای ارتباطات امروز انتظار چیزی هوشمندانه‌تر دارد. تلویزیون‌های مدرن با پردازنده‌های قدرتمند، اتصال به اینترنت و قابلیت‌های نرم افزاری، بیشتر شبیه یک گوشی هوشمند یا تبلت هستند تا تلویزیون نسل‌های گذشته.

تلویزیون‌ هوشمند، دقیقاً مانند تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های خانگی هوشمند، از اینترنت پشتیبانی می‌کنند و طیف وسیعی از برنامه‌ها را ارائه می‌دهند. دنیایی از آپشن‌های جدید سرگرمی، از پخش فیلم در برنامه‌ها و سرویس‌های اشتراکی گرفته تا بازی کردن، گشت و‌گذار در رسانه‌های اجتماعی و کنترل خانه از راه دور از جمله کاربردهای اسمارت تی وی است.

تعداد زیادی از مدل‌ها شامل ابزارهای تشخیص صدا مانند آمازون الکسا و دستیار گوگل برای تغییر کانال و جست‌وجوی برنامه‌ها هستند. بیشتر تلویزیون‌های هوشمند با یکی از بهترین بلندگوهای هوشمندی که از قبل در اختیار دارید کار خواهند کرد و تعداد کمی از آنها عملکردهای مشابه یا درست در تلویزیون را ارائه می‌دهند. به طور خلاصه اگر بخواهید بدانید که منظور از تلویزیون هوشمند چیست باید بگوییم که یک تلویزیون هوشمند دارای یک سیستم عامل / پلت فرم است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال به دستگاه اضافه‌ای به محتوای رسانه آنلاین و مبتنی بر شبکه دسترسی داشته باشید، آن را مدیریت و مشاهده کنید.
متأسفانه در سال‌های اخیر افزایش برندهای چینی ارزان‌قیمت، تقریباً تمام تولیدکنندگان تلویزیون‌های ایرانی را به سمت واردات یا مونتاژ تلویزیون های چینی و یا دریافت قطعات چینی درجه ۲ و ۳ سوق داده است. طبق بررسی های انجام شده دیگر شاید عنوان بهترین تلویزیون مونتاژ ایران برای تلویزیون های ایرانی مناسب تر یاشد.

بر اساس قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا ۵۵ اینچی مبلغ ۲۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت برند ایکس ویژن مبلغ ۲۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت انواع تلویزیون ایرانی
برند مدل سایز/اینچ قیمت /تومان
اسنوا  SSD-۵۵SK۶۱۰UD ۵۵ ۲۳,۸۵۰,۰۰۰
سام  ۳۲T۴۶۰۰ ۳۲ ۷,۴۷۷,۰۰۰
جی پاس  ۶۵PU۷۵۰CN ۶۵ ۳۸,۲۰۰,۰۰۰
ایکس ویژن ۴۳XS۵۲۵ ۴۳ ۱۲,۷۰۰,۰۰۰
سام الکترونیک  ۳۲T۴۵۰۰ HD ۳۲ ۶,۷۱۵,۰۰۰
ایکس ویژن  LED TV ۴K XVision ۵۵XTU۷۲۵ ۵۵ ۲۱,۰۰۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر