قیمت میوه | بازار میوه

قیمت های جدید میوه در بازار اعلام شد /بارش باران تأثیری بر عرضه بار ندارد

رئیس اتحادیه بارفروشان، اعلام کرد : بارش باران تأثیر چندانی بر بازار میوه ندارد و وضعیت عرضه بار مطلوب است. در شب گذشته، ۱۵ هزار تن بار وارد شده و قیمت میوه‌ها نسبت به هفته گذشته تغییر نکرده است. همچنین، تا پایان آبان تغییری در قیمت میوه‌ها پیش‌بینی نمی‌شود.

قیمت های جدید میوه در بازار اعلام شد /بارش باران تأثیری بر عرضه بار ندارد

 

مصطفی دارایی نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان، اعلام کرد که با توجه به ذخیره‌سازی مناسب بارها در سردخانه، باران شب گذشته تأثیری بر عرضه بار نداشته است. وی اعلام کرد که در شب گذشته، ۱۵ هزار تن بار وارد شده و ۱۴ هزار تن از آن به فروش رسیده است. همچنین، از ثبات قیمت میوه و صیفی در بازار خبر داد و اظهار کرد که قیمت‌ها به جز آناناس به دلیل تأخیر در در رسیدن کشتی نسبت به هفته گذشته تغییر نکرده‌اند.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی نرخ کنونی هر کیلو انار را ۱۵ تا ۴۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو انگور بی دانه سفید ۱۵ تا ۴۰ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۲۰ تا ۴۵ هزار تومان، انگور عسگری ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ۸ تا ۱۵ هزار تومان، پرتقال ناول جنوب ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان، نارنگی ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، خرمالو شمال ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، خرمالو کن ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان، کیوی ۱۵ تا ۴۰ هزار تومان، لیموشیرین ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، خیار بوته ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، خیار گلخانه ۷ تا ۱۷ هزار تومان و سیب لبنانی ۱۰ تا ۴۵ هزار تومان است.

او قیمت هر کارتن آناناس ۶ تایی را یک میلیون تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هر کارتن آناناس نسبت به قبل ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافته است. البته نرخ موز اکوادور و موز هندی تغییری نداشته است به طوریکه هر کیلو موز اکوادور با نرخ ۵۲ تا ۶۰ هزار تومان و موز هندی ۳۵ تا ۵۰ هزار تومان عرضه می شود.

این مقام مسئول نرخ هر کیلو طالبی را ۴ تا ۱۵ هزار تومان، جانا ۶ تا ۱۰ هزار تومان، خربزه ۵ تا ۲۲ هزار تومان و هندوانه ۲ تا ۷ هزار تومان اعلام کرد.

دارایی نژاد درباره آینده بازار میوه گفت: با توجه به فراوانی میوه های پاییز و دیگر اقلام پیش بینی می شود که قیمت تا پایان آبان تغییری نداشته باشد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر