بدهی ۱.۱ میلیون دلاری ایلان ماسک به مدیران توییتر

یک قاضی امریکایی شرکت ایکس را محکوم به پرداخت ۱.۱ میلیون دلار به مدیران سابق توییتر کرد چرا که این شرکت در پرداخت هزینه‌ها کوتاهی کرده است.

بدهی ۱.۱ میلیون دلاری ایلان ماسک به مدیران توییتر

در خصوص بدهی ایلان ماسک به مدیران سابق توییتر، در سال  ۲۰۲۱ ایلان ماسک از جک دورسی، موسس توییتر، درخواست حذف حساب‌های جعلی از توییتر را کرد و جک دورسی در پاسخ، یادآوری کرد که ایلان ماسک به مدیران سابق توییتر بدهی دارد.

این گروه از مدیران ارشد سابق که عضو اصلی آنها پاراگ آگراوال (مدیر سابق توییتر) بود به کمک ویجایا گاد، وکیل سابق این شرکت توانستند قاضی دادگاه را متقاعد کنند که توییتر در پوشش هزینه‌های حقوقی مربوط به کار مدیران، کوتاهی کرده است و قاضی، حکم پرداخت ۱.۱ میلیون دلار به مدیران سابق توییتر را در جواب صادر کرد.

این مدیران زمانی اخراج شدند که ایلان ماسک توییتر را در سال گذشته به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد. ایلان ماسک که میلیاردر بزرگی است، با شکایت‌های زیادی بخاطر عدم پرداخت هزینه‌هایی مانند کرایه و مشاوره رو به رو شده است.

مقامات این شرکت هنوز عکس‌العملی به این حکم نشان نداده‌اند. بر اساس گزارش بلومبرگ، پس از شنیدن اظهارات دو طرف دادگاه، قاضی دادگاه به نفع پرداخت هزینه‌های حقوقی مدیران ارشد سابق توییتر رای داد.

قاضی پرونده ایلان ماسک را موظف به پرداخت ۱.۱ میلیون دلار به مدیران سابق توییتر کرد که هزینه بسیار سنگینی است.

منبع: تکراتو
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر