کری خوانی زاکربرگ برای ایلان ماسک / منتظر کتک کاری دو میلیاردر باشیم؟

به‌تازگی خبری مبنی‌بر برگزاری مبارزه ایلان ماسک و زاکربرگ در کولوسئوم رم منتشر شده که از سوی ماسک تایید شده ولی زاکربرگ اعتمادی به این حرف‌ها ندارد.

کری خوانی زاکربرگ برای ایلان ماسک / منتظر کتک کاری دو میلیاردر باشیم؟

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، طی پست جدیدی در شبکه اجتماعی تردز خبر از آمادگی خود برای مبارزه با ایلان ماسک داد، بااین‌حال اعلام کرد که رقیبش هنوز تاریخی را جهت برگزاری این مسابقه نپذیرفته است. با این وجود، ادعای برگزاری مبارزه ایلان ماسک و زاکربرگ در کولوسئوم رم از سوی ماسک شب گذشته تایید شده است.

ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس، طی پستی در این پلتفرم خبر از پخش زنده مبارزه وی با مدیرعامل متا روی پلتفرم‌های ایکس و متا داد. ظاهراً برگزارکننده این مسابقه نه UFC، بلکه بنیادهای خود ماسک و زاکربرگ خواهند بود. افزون‌براین، هرچند مخاطبان در قاب تصویر این مبارزه را مشاهده خواهند کرد، اما مبارزه‌ای از نوع مبارزات روم باستان انجام می‌شود و نباید منتظر یک مسابقه مدرن باشیم.

همچنین ماسک در ادامه ادعا کرد که با نخست‌وزیر ایتالیا و وزیر فرهنگ این کشور گفت‌وگویی داشته و آن‌ها موافقت خود را با برگزاری این مسابقه در یک مکان حماسی اعلام کرده‌اند. وی همچنین اشاره کرد که تمامی عناصر این مسابقه ادای احترامی به گذشته و حال‌حاضر ایتالیا خواهد بود. از طرفی عواید حاصل‌شده هم به کهنه‌سربازان و البته بیمارستان‌های کودکان ایتالیا اعطا خواهد شد.

از طرفی دفتر وزیر فرهنگ ایتالیا در واکنش به ادعای ماسک اعلام کرد که آن‌ها با این میلیاردر درباره بحث‌های لجستیک این مسابقه صحبت داشته‌اند، اما به‌نظر مبارزه ایلان ماسک و زاکربرگ در کولوسئوم رم که یک میدان تاریخی است، برخلاف ادعاهای پیشین برگزار نخواهد شد. درواقع این مبارزه اصلاً قرار نیست در پایتخت ایتالیا برگزار شود. البته هنوز اطلاعات دقیق‌تری درباره این مسئله در دسترس نیست.

در همین زمینه شاهد واکنش مارک زاکربرگ نیز بودیم، وی طی یادداشتی در شبکه اجتماعی تردز نوشت:

    «من عاشق این ورزشم و از همان روزی که ایلان من را به چالش کشید، آماده مبارزه هستم. اگر او یک روز بالاخره یک تاریخ واقعی را بپذیرد، خبرش را از من خواهید شنید. تا آن زمان، لطفاً فرض کنید که روی حرف‌های او توافقی صورت نگرفته است.»

زاکربرگ در ادامه این پست ضمن ارائه توضیحات بیشتر خاطرنشان کرد: «چشمم از ایلان آب نمی‌خورد، اما وقتی که آماده باشم، جزئیات مبارزه بعدی‌ام را به اشتراک می‌گذارم. دوست دارم وقتی رقابت می‌کنم، این کار را به‌نحوی انجام دهم که توسط ورزشکاران زبده و ممتاز این رشته مورد‌توجه قرار بگیرد. برای انجام این کار با سازمان‌های حرفه‌ای مثل UFC یا ONE همکاری می‌کنم تا موفق شوم.»

انتهای پیام/

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها