۴۵ روز فرصت برای لوکادیا و باشگاه چینی اش؛

ترک بی موقع پرسپولیس ۱۶ میلیارد تاوان داشت

باشگاه پرسپولیس از صدور رای نهایی فیفا در مورد شکایت خود از یورگن لوکادیا خبر داد.

ترک بی موقع پرسپولیس ۱۶ میلیارد تاوان داشت

به گزارش تیتر کوتاه، لوکادیا در زمان بروز برخی اتفاقات در ایران به شکل عجیبی تصمیم گرفت ایران را ترک کند. در ابتدا اعلام کرد مشکلی برای خانواده اش پیش آمده و می خواهد به دیدار همسرش برود و خیلی زود به ایران باز می گردد. با همین بهانه توانست نظر مساعد مدیریت باشگاه را برای ترک ایران جلب کند. اما پس از خروج از ایران اعلام کرد به خاطر شرایط خاص قادر به بازگشت به پرسپولیس نیست.

باشگاه پرسپولیس آن زمان مستندات خود را در قالب شکایت روانه فیفا کرد اما این بازیکن بی توجه به این اتفاق مدتی را استراحت کرد و سپس راهی تیم کانگژو چین شد.

چند بار اخباری مبنی بر تمایل این مهاجم هلندی به پرسپولیس منتشر شد اما با توجه به قرارداد این بازیکن با تیم چینی و شکایت پرسپولیس از او مشخص شد این اخبار چندان جدی نیست. حالا فیفا رای خود را در مورد این اتفاق اعلام کرده و مهاجم گلزن پرسپولیس را محکوم به پرداخت جریمه کرده است.

این بازیکن باید ظرف مدت ۴۵ روز مبلغ ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار را به حسابی که باشگاه پرسپولیس اعلام می کند واریز نماید.

باشگاه چینی هم باید پرداخت این پول را تضمین کند. اگر این اتفاق ظرف ۴۵ روز رخ ندهد لوکادیا ۶ ماه از حضور در فوتبال محروم می شود و تیم چینی هم ۳ دوره نقل و انتقالاتی قادر به جذب بازیکن نخواهد بود. بعد از آن هم اگر پول پرداخت نشود پرونده برای تصمیم گیری دوباره به مراجع عالی قضایی فیفا ارسال خواهد شد.

اگر دلار را به قیمت ۵۰ هزار تومان هم در نظر بگیریم پرسپولیس تا ۴۵ روز دیگر صاحب ۱۶ میلیارد تومان خواهد شد. البته باید دید با توجه به برخی محدودیت ها و تحریم این پول چطور به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می شود.

اردلان بزرگ نیا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر