دولت بیخیال افزایش حقوق بازنشستگان شد؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره آخرین تغییرات در لایحه برنامه هفتم و همینطور حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران توضیح داد.

دولت بیخیال افزایش حقوق بازنشستگان شد؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت در لایحه برنامه هفتم نه در بخش جداول و نه در بخش احکام اشاره‌ای به حقوق و دستمزدها از جمله حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران نکرده است.

در مورد حقوق و دستمزد تاکید کمیسیون تلفیق برنامه هفتم بر روی اجرای قوانین جاری از جمله قانون جامع خدمات کشوری و قوانین جاری مرتبط با بازنشستگان و مستمری بگیران بوده است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    دولتها از بازی با روح و روان بازنشستگان لذت میبرند، مدام زیاد میشه نمیشه میشه نمیشه میشه نمیشه

  • ناشناس

    در برنامه ششم همسان سازی پیش بینی شده بود اما اجرا نشد در برنامه هفتم که کلا حذف شد .تنها راهی که برای ما پیرمردها و پیزرنان مانده آمدن به کف حیابان است. بهر حال باید زمانی از حقمان دفاع کنیم . من روزی چند بار برای خودم ارزوی مرگ میکنم. از این زندگی نگبتیکه برایمان درست کرده اند. برای خرید گوشت قصطی برنج اعتباری و ...

  • بازنشسته

    شماها ازبالاترین مقام تا پایینترینشون دشمن ملت هستید خصوصا بازنشستگان که نون خور اضافی حساب میکنید واین درحالیه که امثال شماها حق پرداختی ۳۰سال بازنشسته رو بجای سرمایه گذاری خوردید وبردید وبرای هفت نسل اینده خودتون گذاشتید بعد انتظار دارید که شمارو پرستش کنیم وکرنش شماها رو بکنیم.خیلی زود این دوران ظلم به پایان میرسه چون خدا ناظر اعمال ننگین شماهست

  • ناشناس

    بگو آش به همین خیال باش
    بازانتخابات داره نزدیک میشه بدبخت به بازنشستگان

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر