پش‌بینی بازار سرمایه ۲۷ شهریور؛

صنعت خودرو را در بورس تحت نظر بگیرید

کارشناس بازارسرمایه گفت: این فعال بورسی در بخش دیگر سخنان خود تشریح کرد: باتوجه‌به گزارش‌های مالی و شاخص‌های بنیادی شرکت‌ها به کلیت بازار برای سرمایه‌گذاری می‌توان امیدوار بود.

صنعت خودرو را در بورس تحت نظر بگیرید

در بازار نخستین روز کاری هفته "شپنا و "ثمسکن" بیشترین ورود پول حقیقی و "وکغدی"ر و "خساپا" بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. همچنین بیشترین ارزش معاملات نیز در نمادهای "ذوب"، "شپنا" و "کماسه" به وقوع پیوست.

صنعت خودرو نیز که در بازار سرمایه به عنوان لیدر شناخته می‌شود این روزها هم با اخبار ضد و نقیضی دست و پنجه نرم می‌کند اما با این حال همواره یکی از پیشنهادهای برای سرمایه‌گذاری است. 

همچنین در بازار فرابورس شاهد افزایش ۱۲۷ واحدی در شاخص کل بودیم که منجر شد این شاخص در محدوده ۲۶ هزار و ۵۴۵ واحدی توقف کند. در این بازار نماد "شگویا"با ۱۴ واحد، "شاوان" ۱۳.۸۱ واحد و "فرابورس" با ۹.۷۷ واحد مثبت از تاثیرگذارترین‌ها بر شاخص کل بودند.

 سهیلا نقی‌پور، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با تیتر کوتاه بیان کرد: بازار امروز با رشد ۹ هزارواحدی همراه بود و به عدد ۲ میلیون و ۱۳۵ هزار واحد رسید و ارزش معاملات هم رشد ۸ همتی که داشت که به نسبت دیگر روزها خوب بود. نمادهای "شپنا" و "شبندر" جزو نمادهای تأثیرگذار مثبت و نماد "فارس" هم تأثیر منفی بر شاخص داشتند. حدوداً ۴۳۴ نماد سبزرنگ بود تعداد نمادهای منفی هم چیزی حدود ۲۵۰ نماد بود به‌نوعی ۷۵ درصد بازار مثبت بود.

این فعال بورسی در بخش دیگر سخنان خود تشریح کرد:  باتوجه‌به گزارش‌های مالی و شاخص‌های بنیادی شرکت‌ها به کلیت بازار برای سرمایه‌گذاری می‌توان امیدوار بود. بسیاری از نمادهای کوچک و متوسط بازار از نظر نمودار قیمتی در شرایط مساعدی هستند. پیش‌بینی می‌شود که روند مثبت و متعادل را برای هفته‌ای پیشرو را سپری کنیم. از طرفی برای نیمه دوم امسال هم به نظر می‌رسد میان صنایع موجود صنعت خودرو از دیگر صنایع برای رشد از ظرفیت بیشتری برخوردار باشد.

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر