رصد بازار خودروهای داخلی؛

گل سرسبد خودروسازی سایپا گران شد!

پس از چند روز آرامش در بازار خودرو، امروز سایپایی‌ها شکل نوسانی به خود گرفت و «شاهین» طعم رشد قیمت را چشید.

گل سرسبد خودروسازی سایپا گران شد!

ارزیابی بازار نشان‌ می‌دهد امروز محصولات سایپا امروز علاوه بر رشد قیمت، طعم ثبات و کاهش قیمت را هم چشیدند تا به این طریق شاهد مثلث قیمتی در این بازار باشیم.

عرضه سایپایی‌ها به سه شیوه قیمتی گوناگون در بازار امروز در حالی رقم خورد که طی روزهای اخیر شاهد افت قیمت در این بازار بودیم، اما رشد نرخ دلار موجب شد تا امروز شاهد شکل گیری مثلث قیمتی در بازار سایپایی‌ها باشیم.    

براساس ارزیابی بازار امروز شاهین رشد ۶ میلیونی داشت و تنها خودرویی بود که در میان سایپایی‌ها افزایش قیمت را تجربه کرد. اما در میان محصولات سایپا امروز «کوییک معمولی» در بازار کاهش ۴ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر «کوییکR» و «ساینا» افت یک میلیونی داشتند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز «شاهین» رشد ۶ میلیون تومانی داشت و در بازار ۵۷۰ میلیون تومان قیمت خورد. 

اما خانواده کوییک امروز افت قیمت داشتند، با این شرایط «کوییک‌R» در بازار ۳۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی یک میلیونی داشت و «کوییک معمولی» در بازار افت ۴ میلیونی داشت و ۳۴۱ میلیون قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد امروز در میان خانواده تیبا هم «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت، اما «تیبا ۲ معمولی» در بازار ۳۳۵ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۵ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» امروز افت یک میلیونی قیمت داشت و ۳۴۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکو سایپا 12

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر