افزایش قیمت خودروهای پرطرفدار سایپا / این مدل ها گران شدند!

ارزیابی بازار از رشد قیمت سایپایی‌ها در بازار امروز حکایت دارد، افزایشی که به رشد نرخ دلار گره خورده بود.

افزایش قیمت خودروهای پرطرفدار سایپا / این مدل ها گران شدند!

براساس ارزیابی بازار امروز و در حالی که تصور می شد با توجه به اخبار مثبت سیاسی بازار به روند کاهشی خود ادامه دهد،‌ اما پالس‌های منفی در بازار موجب شد تا شاهد افزایش نرخ دلار باشیم که این امر به بازار خودرو شکل افزایشی داد. 

براساس ارزیابی بازار سایپایی‌ها امروز با رشد ۲ تا ۷ میلیون راهی بازار شدند. با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار افزایشی ۷ میلیونی داشت و «شاهین»، «کوییکR » و «تیبا۲ معمولی» هم با افزایش ۳ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار ۵۶۸ میلیون تومانی شد و رشدی ۳ میلیونی داشت. خانواده کوییک هم با افزایش راهی بازار شدند. با این شرایط «کوییک‌R» در بازار ۳۴۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۳ میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با رشد ۲  میلیونی در بازار ۳۴۰ میلیون تومان قیمت خورد.

 از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار از افزایش ۷ میلیونی «تیبا صندوقدار» حکایت دارد این خودرو امروز در بازار ۳۳۵ میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۴۲ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۳میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز در بازار ۳۳۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی ۲ میلیونی داشت.

سایپا 22 اقتصاد

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر