کیوسک آنلاین تیتر کوتاه /۱

از افزایش۴۰ درصدی حقوق یک ایرلاین تا مهار تورم با حقوق کارگری

در بخش کیوسک آنلاین هر روز نگاهی گذرا و کوتاه به صفحه نخست مهم‌ترین روزنامه‌های اقتصادی یا بعضا غیراقتصادی در سراسر جهان داریم.

از افزایش۴۰ درصدی حقوق یک ایرلاین تا مهار تورم با حقوق کارگری

به گزارش نیویورک تایمز در تاریخ ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۳، حقوق خلبانان شرکت هواپیمایی United Airlines بعد از چهارسال مذاکره افزایش پیدا می‌کند. این شرکت بزرگترین شرکت هواپیمایی دنیا است.

خلبانان این شرکت با گذشت حدود چهارسال مذاکره، سرانجام بر سر قراردادی ۱۰ بیلیون دلاری برای بیش از ۴۰ درصد افزایش حقوق به توافق رسیدند.

این روزنامه در بخش دیگری به تغییر کاربری نسبی برخی شرکت‌های بزرگ مثل Banana Republic اشاره می‌کند.

این شرکت که از زیرمجموعه‌های برند Gap است و در زمینه فروش پوشاک فعالیت می‌کند، به دلیل کاهش میزان فروش حتی قبل از پاندمی، فروش لوازم منزل را به برنامه خود اضافه کرد. آنها امیدوار هستند این برنامه به متعادل‌سازی و ثبات تجارتشان کمک کند.

روزنامه-های-دنیا-۱

روزنامه وال استریت ژورنال در نسخه امروز خود ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۳، اعلام کرد اقتصاد چین در سه ماهه دوم سال به سختی رشد داشته است. در ماه ژوئن بیکاری در میان جوانان افزایش داشته است. در حالی که نابسامانی اقتصاد چین عمیق‌تر می‌شود، اقتصاد ایالات متحده استوار ایستاده است.

در بخش دیگری از گزارش وال استریت ژورنال، در امریکا دستمزدها از تورم پیشی گرفتند.

این نخستین بار در دو سال اخیر است که فیش حقوقی امریکایی‌ها از قیمت‌ها پیشی گرفتند. این موضوع چنانچه کمک مالی را برای کارگران فراهم می‌کند، تلاش‌های فدرال برای مهار تورم را پیچیده می‌کند.

روزنامه-های-دنیا-2

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر