افزایش حقوق کارگران، به یک شرط

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:بعد از تعیین مزد اعلام کردیم که این میزان حقوق جوابگوی تورم نیست. قرار شد اگر تورمی که در ابتدای سال تجربه کردیم، ادامه داشته باشد نیمه دوم سال، نشستی جهت اصلاح دستمزد کارگران برگزار شود.

افزایش حقوق کارگران، به یک شرط

ولی اسماعیلی،  رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به گشایش های اخیر، امیدوار هستیم از تلاطم اقتصادی که در ابتدای سال با آن مواجه بودیم فاصله بگیریم اما اگر شرایط تورمی ادامه داشته باشد، قطعا جلسه شورای عالی کار برای اصلاح دستمزدها تشکیل خواهد شد.

اسماعیلی در خصوص جلسه شورای عالی کار درباره اصلاح دستمزد ۱۴۰۲کارگران، گفت: همان موقع که افزایش ۲۷درصدی حقوق کارگران در شورای عالی کار مصوب شد، طی جلساتی که با مسوولین وزارت کار داشتیم، اعلام کردیم که این میزان حقوق، جوابگوی تورم نیست و قرار شد اگر تورمی که در ابتدای سال تجربه کردیم، ادامه داشته باشد نیمه دوم سال، نشستی جهت اصلاح دستمزد کارگران برگزار شود.

وی ادامه داد: اما تا الان این بحث پیگیری نشده است و با توجه به قول‌هایی که دولت در خصوص مهار تورم داده و همچنین گشایش هایی هم که در حوزه بین‌المللی در حال وقوع است، منتظر هستیم ببینیم چه تحولاتی در حوزه اقتصادی کشور رخ خواهد داد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با توجه به گشایش های اخیر، امیدوار هستیم از تلاطم اقتصادی که در ابتدای سال با آن مواجه بودیم فاصله بگیریم اما اگر شرایط تورمی ادامه داشته باشد، قطعا جلسه شورای عالی کار جهت اصلاح دستمزد کارگران، برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    از این بدتر بشه؟ وزیر دروغگو گفته بود یه بار دیگه افزایش حقوق داریم پس کو؟ کارمندان را در خفا افزایش حقوق دادین. چرا ظلم میکنید. دوست دارین بچه هاتون به عزای شما بشینن؟ کینه در دل کارگران ایجاد میکنید یعنی به امنیت جامعه آسیب میزنید و قدرت خریدش را کم میکنید. امنیت شغلی کارگران هم که روی هوا هست
    ذات داشتن خیلی مهمه که ندارن خیلی ها
    حقوق 7.5 میلیون برای یه کارگر چه دردی را دوا میکنه؟امیدوارم به حق قرآن ظلمی که میکنید تاوان برای تک تک تون داشته باشه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر