منتظر افزایش قیمت بیت‌کویین باشید

عبور بیت‌کوین از سطوح حمایت کلیدی ۲۵ و ۲۶ هزار دلار، انتقال مقادیر عظیمی از بیت‌کوین‌های قدیمی و افزایش فعالیت نهنگ‌ها از جمله نشانه‌های افزایش قیمت هستند.

منتظر افزایش قیمت بیت‌کویین باشید

به گزارش تیترکوتاه؛  افزایش قیمت بیت‌ کوین (BTC) در سه روز گذشته گمانه‌زنی‌هایی را در مورد فعالیت بازیگران با‌نفوذ بازار ایجاد کرده است. این بازیگران بانفوذ که معمولا با نام «نهنگ» شناخته می‌شوند، احتمالا از کاهش قیمت کنونی بیت کوین به عنوان فرصتی برای خرید و انباشت بیش‌تر پادشاه ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند.

به این ترتیب، با توجه به جذابیت فزاینده‌ی بازار ارزهای دیجیتال، بررسی دقیق رویدادهای اخیر که به شکل قابل توجهی بر مسیر قیمت بیت کوین تاثیر می‌گذارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

از جمله رویدادهایی که در وضعیت کنونی بازار بر مسیر قیمت بیت کوین تاثیرگذار هستند، می‌توان به جهش قابل توجه 1,000 دلاری قیمت از سطح حمایت کلیدی 25,000 دلار نام برد که نشان‌دهنده‌ی بهبود معنادار وضعیت بازار است.

همچنین، انتقال ناگهانی ذخایر غیرفعال بیت کوین - یعنی بیت کوین‌هایی که بیش از یک دهه دست نخورده باقی مانده بودند - نیز حدس و گمان‌هایی را در مورد انگیزه‌های پشت این نقل و انتقالات ایجاد کرده‌اند.

به علاوه، بیت کوین به تازگی توانسته است سطح مقاومت خط روند نزولی خود را در حوالی منطقه‌ی 26,000 دلاری از پیش رو بردارد. این مسئله مومنتوم صعودی مطلوبی را در بازار ایجاد کرده و نشان‌دهنده‌ی تمایل بازار به شروع یک حرکت صعودی قدرتمند است.

این تحولات باعث شده‌اند احساسات بازار نسبت به قیمت بیت کوین صعودی شده و گمانه‌زنی‌هایی توسط معامله‌گران و سرمایه‌گذاران درباره‌ی امکان صعود قیمت به سطوح بالاتر به وجود بیایند.

بر اساس داده‌های وب‌سایت کوین مارکت کپ، هم‌اکنون در لحظه‌ی نگارش این مطلب – در حوالی ساعت 14:30 روز یک‌شنبه 18 ژوئن / 28 خرداد – بیت کوین با 0.39 درصد کاهش نسبت به روز گذشته، با قیمت 26,499 دلار معامله می‌شود. ظرف بیست و چهار ساعت گذشته، قیمت بیت کوین در محدوده‌ی کف 26,374 دلار تا سقف 26,650 دلار در نوسان بوده است. حجم معاملات بیست و چهار ساعته‌ی بیت کوین اکنون با 47.53 درصد کاهش به رقم 9,181,850,324 دلار رسیده است.

بیت کوین با شکست موفقیت‌آمیز مقاومت خط روند نزولی در محدوده‌ی قیمت 26,000 دلار، مومنتوم مطلوبی را به دست آورده است. عبور از سطح کلیدی 26,000 دلار برای بیت کوین بسیار بااهمیت بوده است. این سطح از نظر روانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

بسته شدن کندل قیمت بیت کوین در بالای سطح 26,200 دلار نشان‌دهنده‌ی تقویت احساسات صعودی در بازار است.

چنانچه کندل روزانه‌ی بیت کوین در سطوحی بالاتر از سطح 26,520 دلار بسته شود، احتمالا روند صعودی چند روزه‌ی آن ادامه یافته و قیمت بیت کوین تا سطح مقاومت بعدی در حوالی 26,850 دلار افزایش یابد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر