سقوط بزرگ بازار کریپتو درآینده نزدیک پیش بینی شد

سقوط بزرگ بازار کریپتو درآینده نزدیک پیش بینی شد

مایک مک‌گلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، با اشاره به چالش‌های متعدد و در عین حال نادیده گرفتن خوش‌بینی عمومی، سقوط بیشتر بیت‌کوین را پیش‌بینی می‌کند.

به گزارش تیترکوتاه؛ مایک مک گلون، تحلیلگر برجسته بلومبرگ، نسبت به سفر قیمت بیت کوین در چند وقت اخیر ابراز تردید کرده است. مک گلون برای افزودن بینش بیشتر به فرضیه خود، گزارش ماه ژوئن Crypto Outlook خود را منتشر کرد که سقوط فاجعه باری را برای ارزهای دیجیتال پرچمدار و کل بازار کریپتو در ماه های آینده پیش بینی می کند.

مک گلون درباره چشم انداز BTC نزولی هشدار می دهد

در گزارش خود، استراتژیست ارشد کلان در بلومبرگ، چشم انداز نزولی برای بیت کوین ارائه می دهد و عوامل مختلفی را که می توانند در کاهش آن نقش داشته باشند، برجسته می کند. علاوه بر این، او با استناد به روندهای فعلی، دلایل زمینه‌ای و تعصب فدرال رزرو، پیشنهاد می‌کند که ممکن است بدترین وضعیت برای بیت‌کوین تمام نشده باشد.

به گفته مک گلون، بازار کریپتو قرار است با اولین رکود خود در ایالات متحده مواجه شود، یک بازار نزولی احتمالی برای سهام، بانک‌هایی که از کریپتو پس از FTX دور می‌شوند و رقابت با نرخ بهره بالا. او استدلال می کند که این عوامل به طور بالقوه می تواند چشم انداز آینده بیت کوین و سایر آلت کوین های اصلی را که بر بخش کریپتو تسلط دارند، مختل کند.

مقاومت بیت کوین در شک و تردید به عنوان خطرات در حال ظهور است

گزارش مک‌گلون، مازاد بر سفته‌بازی «بزرگ‌ترین پمپ نقدینگی تاریخ» را که منجر به اوج سال ۲۰۲۱ می‌شود، به‌عنوان یک عامل خطر مهم توصیف می‌کند. او معتقد است که ریسک‌های شاخص بلومبرگ گلکسی کریپتو در حال حاضر منفی هستند، زیرا افت کالاها، قیمت‌های تولیدکننده و سپرده‌های بانکی نشانه‌های بالقوه کاهش تورم و تاخیر در اقدامات سخت‌گیرانه فدرال رزرو هستند.

مشاهدات قابل توجه از تحلیل بازار مک گلون تضعیف غیرمعمول بیت کوین، مس و سهام در چین در مقایسه با شاخص سهام نزدک 100 است. علاوه بر این، این واقعیت که عملکرد نزدک به تنهایی می تواند کل بازار را ارتقا دهد با انتظارات فزاینده افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در تضاد است. این عوامل در نهایت او را به این نتیجه رساند که بیت کوین، علیرغم قدرتش، ممکن است برای عملکرد بهتر از دارایی های سنتی امن مانند طلا در صورت انقباض اقتصادی ایالات متحده، بسیار جوان باشد.

پیش‌بینی نزولی مک‌گلون خوش‌بینی پیرامون بهبود بیت‌کوین را به چالش می‌کشد و سؤالات مهمی در مورد مسیر آینده بیت‌کوین ایجاد می‌کند. همانطور که بازار کریپتو به حرکت در چشم‌انداز پیچیده ادامه می‌دهد، باید دید که آیا تحلیل مک‌گلون درست خواهد بود یا بیت‌کوین از شانس‌ها سرپیچی می‌کند و حرکت صعودی خود را دوباره به دست می‌آورد.

قیمت بیت کوین در حال حاضر 27091.79 دلار است که نشان دهنده افزایش 0.13 درصدی در 1 ساعت گذشته در مقایسه با افزایش 0.37 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    هم بیت کوین سقوط می کنه وهم دلار

  • رضا

    سلطان تحلیل فرمودند دلار سقوط میکنه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر