بر سر افت‌های ماهانه بیت‌کوین چه آمده است؟

بر سر افت‌های ماهانه بیت‌کوین چه آمده است؟

بیت کوین به همراه سهام ایالات متحده همچنان با فشار فروش مواجه است. دروازه های نزولی به ۲۳ هزار دلار همچنان باز هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ بزرگترین ارز دیجیتال جهان بیت کوین (BTC) همچنان با فشار فروش مواجه است و در 24 ساعت گذشته 1.68 درصد دیگر سقوط کرده است. تا زمان انتشار، بیت کوین (BTC) با ارزش بازار 529 میلیارد دلار با قیمت 27268 دلار معامله می شود.

همانطور که مشخص است، بیت کوین (BTC) چشم به اولین افت ماهانه برای سال 2023 است. تا کنون در ماه می، بیت کوین (BTC) با کاهش 6.5 درصدی کاهش یافته است، با این حال، همچنان با رشد 68 درصدی در سال معامله می کند. -به روز.

بیت کوین با بالاترین قیمت 31 هزار دلاری در یک نقطه از سال تا به امروز تا 84 درصد افزایش داشته است. با این حال، فشار فروش در این ماه، سود را به 67 درصد کاهش داده است. اگرچه سرمایه گذاران بیت کوین در بحبوحه بحران بانکی امسال در ماه مارس اعتماد نشان دادند، اما این امر لحظه ای بوده است. جان وو، رئیس شرکت آوا لبز در گفتگو با بلومبرگ گفت:

کاری که واقعاً باید انجام دهید تا موج دیگری از خرید بیت کوین و دارایی های رمزنگاری شده را به دست آورید، نشان دادن سودمندی و توسعه واقعی است تا افراد کنجکاو ارز دیجیتال وارد اکوسیستم کریپتو شوند.

فعالیت شبکه بیت کوین (BTC).

همراه با یک حرکت صعودی قوی برای قیمت بیت کوین (BTC)، فعالیت شبکه بیت کوین به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این شامل سکه‌های میم و همچنین توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در قالب Ordinals بیت‌کوین است.

بیت کوین Ordinals با استاندارد BRC20 و NFT ها کشش گسترده ای به دست آورد که منجر به افزایش کارمزد تراکنش های BTC و همچنین تراکم شبکه شد. طی چهار هفته گذشته، دارایی هایی مانند سهام، اوراق قرضه و طلا عملکرد بسیار بهتری داشته اند. ارائه دهنده داده های زنجیره ای Glassnode گزارش می دهد:

در اوج دیوانگی BRC-20، استخراج‌کنندگان #بیت‌کوین 17.8 میلیون دلار از کارمزد تراکنش‌ها به دست می‌آوردند و تنها 2 روز معاملاتی در اوج سال 2018 درآمد بیشتری از کارمزد را ثبت کردند. در حال حاضر، ماینرها 1.7 میلیون دلار درآمد از کارمزد کسب می کنند که کاهشی 16.1 میلیون دلاری نسبت به اوج اخیر دارد.

با این حال، در مقایسه با اولویت تاریخی، این میزان به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد، و تنها 310 / 4674 (6.7%) روز معاملاتی کارمزد بیشتری را ثبت می‌کنند.

photo_2023-05-31_09-32-52

در اوایل این هفته، بیت کوین به دلیل خبر افزایش سقف بدهی ایالات متحده به بالای 28000 دلار رسید. با این حال، عمر کوتاهی داشت و به نظر می رسد که بیت کوین بار دیگر تغییرات در بازار سهام ایالات متحده را دنبال می کند.

اگر فشار فروش ادامه یابد، می‌توانیم شاهد کاهش بیشتر قیمت بیت کوین به 23هزار دلار باشیم.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر