پیش‌بینی باور نکردنی تحلیلگر بیت کوین در دسامبر ۲۰۲۳

با توجه به الگوی تاریخی توسعه بیت کوین، یک تحلیلگر در توییتر کریپتو با هویت TechDev مشاهده کرده است که قیمت بیت کوین تا دسامبر ۲۰۲۳ بین ۱۶۰۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی باور نکردنی تحلیلگر بیت کوین در دسامبر 2023

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ با توجه به الگوی تاریخی توسعه بیت کوین، یک تحلیلگر در توییتر کریپتو با هویت TechDev مشاهده کرده است که قیمت بیت کوین تا دسامبر 2023 بین 160000 تا 180000 دلار خواهد بود.

تجزیه و تحلیل TechDev نشان می دهد که قیمت بیت کوین به صورت چرخه ای توسعه یافته است و این الگوی توسعه قیمت را برای سه چرخه اخیر رعایت کرده است. TechDev با استفاده از نموداری که قیمت لاگ بیت کوین را در برابر زمان ثبت تنظیم شده رسم می کند، فاصله بین چرخه ها را 10.2 دوره ثبت نشان می دهد.

TechDev از این ثابت برای مطابقت با نقاط نوک تیز در نمودار بیت کوین و ترکیب هر دو شاخص برای یافتن یک تقاطع استفاده کرد. تحلیلگر هدف بعدی را با نقطه تقاطع اندیکاتورها، یعنی دسامبر 2023، با قیمت بیت کوین بین 160000 تا 180000 دلار استنتاج کرد، همانطور که قبلا ذکر شد.

توییت این تحلیلگر کریپتو مورد توجه قابل توجهی قرار گرفت و کاربران بر اساس ترجیحات و تجزیه و تحلیل فردی خود واکنش نشان دادند. برخی از پاسخ دهندگان از مشاهدات TechDev انتقاد داشتند. علیرغم توافق قیمت بیت کوین احتمالاً بالاتر، آنها مشاهدات تحلیلگر را اشتباه گرفتند و مدعی شدند که چرخه فعلی تا پایان سال 2025 کامل نخواهد شد.

چندین پاسخ دهنده دیگر هیجان خود را از تجزیه و تحلیل بیت کوین TechDev ابراز کردند. برخی نظرات خود را برای حمایت از مشاهدات تحلیلگر اضافه کردند و پیش بینی کردند که قیمت بیت کوین به زودی افزایش یابد.

به گفته یکی از پاسخ دهندگان، بیشتر سرمایه گذاران انتظار دارند بیت کوین حرکت صعودی خود را در 96,000 دلار تمام کند، اما قیمت تا 160,000 دلار به افزایش خود ادامه خواهد داد. در این صورت، تنها بخشی از جامعه از افزایش قیمت سود خواهند برد.

بر اساس مشاهدات TechDev، اوج پیش‌بینی شده چرخه آتی قبل از رویداد نصف شدن بیت کوین اتفاق می‌افتد. رویدادی که انتظار می‌رود بین آوریل و می 2024 رخ دهد. اگر این اتفاق بیفتد، نشان‌دهنده انحراف جزئی از نحوه انجام چرخه قیمت در طول سال‌ها خواهد بود. در گذشته، علیرغم افزایش نوسانات قبل از رویداد نصف شدن، چرخه قیمت پس از نصف شدن مناسب، نه قبل از آن، پایان یافت.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر