گزارش اختصاصی تیترکوتاه؛

پیش‌بینی جنجالی معامله‌گران بازار کریپتو

دن گامباردلو، تاجر و تحلیلگر رمزارز، آخرین تحلیل خود را برای امروز در کانال یوتیوب خود آپلود کرد. در این ویدئو، او اعتقاد خود را به اشتراک گذاشت که ADA با توجه به راه‌اندازی اخیر راه‌حل مقیاس‌بندی Hydra، اساساً قوی است.

پیش‌بینی جنجالی معامله‌گران بازار کریپتو

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ دن گامباردلو، تاجر و تحلیلگر رمزارز، آخرین تحلیل خود را برای Cardano (ADA) امروز در کانال یوتیوب خود آپلود کرد. در این ویدئو، او اعتقاد خود را به اشتراک گذاشت که ADA با توجه به راه‌اندازی اخیر راه‌حل مقیاس‌بندی Hydra، اساساً قوی است.

این تحلیل پس از آن انجام شد که Cardano اخیراً اولین نسخه اصلی Hydra خود را راه اندازی کرد. پیش بینی می شود که راه حل مقیاس بندی نرخ تراکنش در ثانیه (TPS) شبکه را به 1000000 تراکنش در ثانیه افزایش دهد. در نتیجه، اعضای جامعه کریپتو Hydra را مهم‌ترین راه‌حل مقیاس‌پذیری برای اکوسیستم کاردانو می‌نامند.

گامباردلو سپس اظهار داشت که پرتاب اخیر Hydra ADA را از نظر فنی نیز قوی کرده است. او اضافه کرد که معتقد است ADA در موقعیت بهتری نسبت به اتریوم در پیشروی در روند صعودی سال 2017 قرار دارد.

تحلیل-رمزارز-۱

این معامله گر همچنین پیش بینی کرد که ارزش بازار ADA به 500 میلیارد دلار برسد. او حتی پیشنهاد کرد که این ممکن است در دوره بعدی افزایش قیمت ارزهای دیجیتال اتفاق بیفتد. با این حال، گامبردلو اعتراف کرد که پیش‌بینی‌های او بلندمدت‌تر است.

قیمت ADA در 0.387 دلار معامله می‌شود، پس از اینکه اتریوم کلیر در 24 ساعت گذشته زیان 0.42 درصدی را چاپ کرد. این عملکرد منفی روزانه، عملکرد قیمت هفتگی ADA را به منفی 4.06 درصد رساند.

در همین حال، اتریوم با قیمت 1945.90 دلار معامله می‌شد، زیرا توانست از رقبای خود پیشی بگیرد و 2.54 درصد افزایش 24 ساعته داشته باشد. این عملکرد مثبت قیمت، عملکرد هفتگی اتریوم را در +2.29٪ به سبز رساند. با ارزش بازار حدود 13 میلیارد دلار، ADA هنوز تا رسیدن به ارزش بازار اتریوم بیش از 234 میلیارد دلار راه درازی در پیش دارد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر