شیبا بهتر است یا پپه؟

در حالی که بازار آلت کوین به سرعت در حال رشد است، انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال در حال ترند شدن هستند. این ارزها با توجه به ویژگی‌های مختلف، در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند، از جمله گروه سگ و گروه قورباغه! در این مقاله، به بررسی دو آلت کوین SHIBA و PEPE خواهیم پرداخت.

به گزارش تیتر کوتاه، در حالی که بازار آلت کوین به سرعت در حال رشد است، انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال در حال ترند شدن هستند. این ارزها با توجه به ویژگی‌های مختلف، در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند، از جمله گروه سگ و گروه قورباغه! در این مقاله، به بررسی دو آلت کوین  SHIBA و PEPE خواهیم پرداخت. این دو ارز، هر یک دارای ویژگی‌ها و مزایایی هستند که در این مقاله، به مقایسه و بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا بتوانیم این دو ارز را بهتر بشناسیم و به پاسخ این پرسش برسیم که SHIBA بهتر است یا PEPE؟

پپه یک رمزارز است که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و خود را به عنوان میم ترین رمزارز معرفی کرد. این رمزارز می‌گوید که وقت آن رسیده که او به جای سگ کوین‌ها مانند شیبا اینو و دوج کوین، حکمرانی دنیای رمزارزها را به دست بگیرد. پپه را می‌توان در دیسکورد به عنوان یک استیکر استفاده کرد.

ارز دیجیتال Pepe یک توکن غیر متمرکز برای بلاکچین اتریوم است که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. این ارز با الهام از میم های پپه ساخته شده است و به دلیل شناخته شدن بالایی که در بین جامعه میم دارد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. Pepe برای تبادل مقدار بازیابی شده از Ethereum استفاده می کند و در سال ۲۰۲۱ ارزش بازار Pepe به حدود ۲۵ میلیون دلار رسید. به عنوان یک ارز دیجیتال، Pepe همانند دیگر ارزهای مشابه نقشی در تجارت و سرمایه گذاری دارد، اما به دلیل ریشه هایی که از جامعه میم دارد، معمولاً بیشتر به عنوان یک ارز تفریحی و جمع آوری میم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پپه یک رمزارز است که هیچ کاربرد خاصی ندارد و فقط بر اساس تبلیغات زیادی که انجام می‌دهد، شناخته می‌شود. بسیاری این را به خاطر انجام یک “طرح پامپ و دامپ” متهم می‌کنند. پپه قصد دارد رمزارزهای محبوبی مبتنی بر “اینو” را از سلطنت برکنار کند و خود را به عنوان پادشاه میم کوین‌ها معرفی کند. برای رسیدن به این هدف، نقشه راهی سه مرحله‌ای را به “رشد، مشارکت جامعه و گسترش دامنه آن” تأکید دارد.

شیبا اینو در اوج محبوبیت خود در اکتبر ۲۰۲۱، حجم معاملات قابل‌توجهی را تجربه کرد و به پرمعامله ترین ارز دیجیتال در کوین بیس، بزرگترین صرافی آمریکایی، تبدیل شد. اما از آن زمان تاکنون، محبوبیت این رمزارز روند نزولی داشته است

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر