آخرین واکنش مدیر عامل انجمن بلاک چین به ارزهای مجازی

کریستین اسمیت، مدیر اجرایی انجمن بلاک چین، روزهای بهتری را برای سیاست و مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده می بیند.

آخرین واکنش مدیر عامل انجمن بلاک چین به ارزهای مجازی

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ کریستین اسمیت، مدیر اجرایی انجمن بلاک چین، روزهای بهتری را برای سیاست و مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده می بیند. این لابیست طرفدار کریپتو معتقد است که موضع سیاستگذاران، قانونگذاران و قانونگذاران در کشور در حال تغییر به سمت بهتر است.

در مصاحبه اخیر با CoinDesk، کریستین اسمیت در مورد چشم انداز نظارتی برای ارزهای دیجیتال در ایالات متحده و نقش خود به عنوان یک لابی گر در واشنگتن دی سی منعکس کرد. مقررات کریپتو برای این بخش

مدیر عامل انجمن بلاک چین فاش کرد که سازمان او در حال بررسی ادعاهای بانک‌زدایی رمزنگاری است که بخشی از طرح بزرگ‌تری است که به آن Operation Choke Point 2.0 می‌گویند. اعتقاد بر این است که این عملیات یک تلاش هماهنگ شده توسط آژانس های فدرال مختلف ایالات متحده، از جمله SEC، برای جلوگیری از پذیرش انبوه رمزارزها است.

اسمیت در سخنانی در مورد نقش خود به عنوان یک لابی گر در واشنگتن دی سی اظهار داشت که یکی از اولویت های اصلی سازمانش آموزش سیاست گذاران در کشور است. به گفته مدیرعامل، یادگیری در مورد فناوری بلاک چین منجر به پذیرش گسترده تر صنعت کریپتو می شود. هنگامی که از اسمیت خواسته شد در یک کلمه دیدگاه خود را در مورد سیاست ارزهای دیجیتال ایالات متحده توضیح دهد، گفت: روشن.

علاوه بر این، طبق گفته اسمیت، ظاهراً موضع ضد رمزنگاری در حال تبدیل شدن به چیزی کمتر خصمانه است. او همچنین در مورد الیزابت وارن، سناتور دموکرات از ماساچوست صحبت کرد که اصطلاح «ضد رمزنگاری» را پذیرفته است. با این حال، اسمیت اظهار داشت که همکاران وارن در حزب دموکرات با او موافق نیستند. او اضافه کرد که قانونگذاران طرفدار رمزارز در حال حاضر از چنین دیدگاه هایی پیش از چرخه انتخابات آینده عقب نشینی می کنند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر