اختصاصی تیترکوتاه:

بازدید سرزده وزیرصمت از رویداد مشاوره کسب و کار

بازدید سرزده وزیرصمت از رویداد مشاوره کسب و کار

برگزاری این رویداد بدون برنامه ریزی قبلی بوده است و وزیر صمت سرزده از این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ رویداد ملی مشاوره کسب وکار از امروز ۷ اردیبهشت۱۴۰۲، با هدف ارائه خدمات مشاوره کسب وکار، تسهیل فرایندهای راه‌اندازی کسب وکار، کمک به رشد کسب وکار از طریق حمایت مشاوران کسب وکار، حل معضلات اداری و فرهنگ‌سازی استفاده از مشاوران توانمند در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. 

طبق آنچه که از سمت وزارت صمت عنوان شده قرار است در این رویداد ملی،  مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به‌عنوان مشاوران کسب وکار در خدمت کارآفرینان باشند.

نکته حائز اهمیت در این میان این است که برگزاری این رویداد بدون برنامه ریزی قبلی بوده؛ تا جایی که اطلاعات مربوط به نمایشگاه به صورت دستی و با خودکار انجام شده است.

photo_2023-04-27_12-03-39

طبق شنیده های خبرنگار تیتر کوتاه نزدیک شدن به زمان استیضاح دوم فاطمی امین در خصوص برگزاری این رویداد بی تاثیر نبوده است. دعوت از تعداد زیادی رسانه برای پوشش بازید وزیر از این رویداد نیز مبین آن است که فاطمی امین در  روزهای قبل از استیضاح قصد دارد با برگزاری و حضور در چنین رویدادهایی که یک شبه تصمیم به برگزاری آنها گرفته می شود یک نمایش پرطمطراق را به روی پرده ببرد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر