اختصاصی تیترکوتاه؛

همه چیز درباره خودروی جدید کرمان موتور / رقیب تارا چه امکاناتی دارد؟ + مشخصات

در این گزارش به معرفی و بررسی خودرو کی ام سی ایگل می‌پردازیم.

همه چیز درباره خودروی جدید کرمان موتور / رقیب تارا چه امکاناتی دارد؟ + مشخصات

خودرو کی ام سی ایگل یکی از جدیدترین محصولات شرکت خودروسازی کرمان موتور است. این خودرو از پلتفرم جک جی ۴ ساخته شده است. در ادامه به معرفی این خودرو می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

ایگل3

ایگل جی ۴ مدلی است که بر اساس پلتفرم JAC J۴ ساخته شده است و به همین دلیل به آن جی ۴ ایرانی نیز می‌گویند. این خودرو حتی در قسمت فنی نیز تفاوت خاصی با جی ۴ ندارد. به همین دلیل، موتور تنفس طبیعی جک جی۴ که به توان ۱۰۳ اسب بخار و ۱۴۶ نیوتن متر قادر بود، همچنان در ایگل استفاده شده است. به علاوه، شیشه‌های ایگل به رنگ مشکی درآمده تا طراحی داخلی کامل خودرو به خوبی پنهان بماند.

شرکت خودروسازی کرمان موتور، در آبان ماه سال ۱۴۰۲، برای بار چندم از نسخه آزمایشی خودرو ایگل رونمایی کرد. جالب است بدانید که در سال گذشته و در طی نمایشگاه تحول صنعت خودرو نیز همین محصول به همین شکل معرفی شده بود. با این حال، طبق وعده‌ای که مدیران کرمان موتور داده‌اند، نسخه تولید نهایی ایگل که تفاوت ظاهری اندکی با نسخه آزمایشی دارد، تا پایان سال ۱۴۰۲ به صورت رسمی معرفی خواهد شد. اما شروع تولید آن احتمالا برای سال ۱۴۰۳ است.

ایگل2

مشخصات فنی خودرو ایگل

براساس اطلاعات منتشرشده، سدان کی ام سی ایگل در نسخه بنزینی مشخصات فنی‌ِ مشابه با جک J۴ دارد. این خودرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور مجهز است و جعبه دنده آن از نوع اتوماتیک CVT خواهد بود.

لازم به ذکر است که این خودرو یک نسخه برقی هم خواهد داشت، که برای آن در بخش داخلی تغییراتی همچون ترمز پارک برقی و شیفتر چرخان نیز لحاظ شده است.

ایگل4

امکانات و آپشن های کی ام سی ایگل

ایگل در بخش امکانات رفاهی و ایمنی به مواردی همچون دو عدد کیسه هوا، تریم داخلی چرم و پارچه، کروز کنترل، مانیتور، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، دی لایت، ترمزهای دیسکی و… مجهز است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر