قیمت kmc x۵ | Kmc x۵ مشخصات | قیمت x۵

قیمت بازار این خودرو تازه وارد مشخص شد

قیمت KMC X۵ به‌عنوان شاسی بلند جدید کرمان موتور در بازار آزاد مشخص شد. دراین گزارش جزئیات قیمت‌گذاری کی ام سی ایکس ۵ در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

قیمت بازار این خودرو تازه وارد مشخص شد

صنعت خودرو در ایران یکی از صنایع مهم و پرسود اقتصاد کشور می‌باشد. این صنعت با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت، از دهه شصت با تأسیس شرکت‌های خودروسازی در ایران آغاز شد. در حال حاضر، بیش از ده شرکت خودروسازی در ایران فعالیت دارند و تولیدات متنوعی از خودروهای سواری، خودروهای تجاری، و خودروهای خاص را تولید می‌کنند. این صنعت به عنوان یکی از منابع اصلی اشتغال و تولید در ایران محسوب می‌شود. همچنین، بازار داخلی ایران نقش مهمی در تحولات و توسعه‌های این صنعت ایفا کرده و همچنان توانمندی‌ها و چالش‌های خود را داراست.

شرکت کرمان موتور به‌تازگی طرح تحویل کی ام سی ایکس ۵ به مشتریان را آغاز کرد و در همین راستا مشتریان و فعالان بازار قیمت این شاسی بلند جدید کرمان موتور را در بازار آزاد تعیین کردند.

قیمت KMC X۵ در بازار آزاد ایران

در حالی که شرکت کرمان موتور شاسی بلند مونتاژی کی ام سی ایکس ۵ را با قیمت کارخانه ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان عرضه کرده بود، اکنون مالکان و فعالان بازار برای این خودرو قیمت ۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را در بازار آزاد در نظر گرفتند. البته با افزایش عرضه، قطعا قیمت این خودرو نیز در بازار آزاد کاهش پیدا خواهد کرد.

منبع: طلا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر