پرسپولیس | استقلال | واگذاری سرخابی ها | سازمان خصوصی سازی

مجوز تیمداری بانک ها صادر شد

چند بانک متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس مجوز لازم برای خرید این باشگاه را دریافت کردند.

مجوز تیمداری بانک ها صادر شد

خرید سهام باشگاه پرسپولیس وارد مرحله جدیدی شده است و بانک مرکزی مجوز لازم برای تیمداری بانک ها را صادر کرده است.

پس از الزام به وجود آمده برای واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، از هفته‌ها پیش بحث خرید این باشگاه‌ها توسط چند بانک غیر دولتی مطرح و از همان زمان عنوان شد بانک‌ها برای خرید باشگاه باید قبل از هر چیزی مجوز لازم را از بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار دریافت کنند.

در همین راستا هفته گذشته جلسه شورای پول و اعتبار برگزار شده و بانک‌های متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس، مجوز لازم برای شرکت در مزایده و تیمداری را دریافت کردند و به این ترتیب این مشکل بزرگ از سر راه برداشته شد.

پنج بانک ملت، تجارت، صادرات، شهر و رفاه قرار است به صورت یک کنسرسیوم اقدام به خرید ۸۱ درصد سهام باشگاه پرسپولیس کنند و به این ترتیب مشکل مالکیت مشترک این باشگاه و استقلال حل خواهد شد.

آگهی مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فردا (یکشنبه) به صورت رسمی از سوی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس منتشر خواهد شد. قرار بود آگهی پرسپولیس امروز منتشر شود اما به فردا موکول شد. اگر چه قرار است آگهی مزایده استقلال هم منتشر شود اما تا این لحظه بناست که استقلال زیر نظر وزارت ورزش به فعالیت خود ادامه دهد مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری نهایی مدارک خود تا ۵ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند و باید تا آن زمان مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شود.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر