مستمری بگیران | حقوق بازنشستگی | همسان سازی حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از این تاریخ افزایش می یابد + جزئیات

رئیس سازمان تامین اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در اردیبهشت ماه خبر داد.

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از این تاریخ افزایش می یابد + جزئیات

همسان سازی حقوق بازنشستگان به یکی از مهم ترین و چالشی ترین موضوعات مهم کشور در سال جدید تبدیل شده است. به صورتی که بازنشستگان پیگیرند تا بفهمند افزایش حقوق بازنشستگان بالاخره به چه شکل قرار است صورت پذیرد.

 میرهاشم موسوی با بیان اینکه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از بیستم تا سی ام هر ماه بر اساس حروف الفبا به حساب آنها واریز می شود، افزود: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اعمال و پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: معوقه حقوق فروردین ماه بازنشستگان و مستمری بگیران نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه یکی از رویکردهای سازمان تامین اجتماعی توسعه زیرساخت های درمانی است، اضافه کرد: امسال برای توسعه و احداث بیش از ۱۳۰ پروژه درمانی در مجموع بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی در سفر به استان اردبیل از پروژه های در دست اجرای این سازمان از جمله درمانگاه تخصصی مدیریت درمان اردبیل، مرکز رفاهی و ساختمان اسناد و پروژه در حال احداث بایگانی راکد تامین اجتماعی استان بازدید کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • محمد

    لطفا اول جلو اینه حرف بزنید اگر خودتان قبول کردید به مردم هم بگویید وزیر افزایش حقوق را از فروردین اعلام کرد معاون از اردیبهشت بهمراه معوقه ان و حالاهم معوقه افتاد خرداد واقعا خودتان را مسخره کردید با این مدیریتتان فقط خدا بداد تامین اجتماعی و بازنشستگان برسد.

  • احمد

    بااین افزایش حقوقی که شماها بیان میکنید واقعا باید خجالت بکشید یعنی باید سرتان را بگذارید بمیرید یک باز نشسته تامین اجتماعی یامستمری بگیر تامین اجتماعی چطور باید زندگی بکند شماها صاحب مملکت هستید وبقیه نوکران حلقه بگوش شما

  • عبدالِهی

    بازنشسته کارگری فقط یک حقوق پایه دریافت میکند در دولت حامی ندارد لطفا ۳۰ میلیون حقوق درنطر بگیرد از فروش نفت معدن برق و۰۰ ما صدقه نمیخواهیم همین کارگران. بودن زمان جنگ پشت نطام بودن فراموش نکنید

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر