مسکن | بازار مسکن | خرید مسکن | معاملات مسکن

چینی ها منجی بازار مسکن ایران می شوند؟ / پیش‌بینی مهم از قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن در خصوص ورود چینی‌هابه بازار مسکن گفت: به نظر من تغییری در بازار مسکن حاصل نمی‌شود، چون تولید آن‌چنانی نخواهند داشت و در حدی است که الان انبوه‌سازان ما می‌سازند.

چینی ها منجی بازار مسکن ایران می شوند؟ / پیش‌بینی مهم از قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳

ایرج رهبر، رییس کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن، درباره وضعیت بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در حال حاضر بازار مسکن در وضعیت رکودی قرار دارد و فعالیت‌های خرید و فروش و معاملات به طور چشمگیری کاهش یافته است. وی افزود: با این حال، احتمال این کهامسال خرید و فروش تا حدی از رکود خارج شود وجود دارد و در نتیجه، قیمت‌ها ممکن است مقداری افزایش یابد.

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان با اشاره به خبر ورود چینی‌ها به بازار مسکن از اردیبهشت‌ماه امسال و اثر آن روی قیمت مسکن نیز تصریح کرد: درباره چینی‌ها در حدود ۲ سال هست که صحبت می‌کنند، ولی هنوز عملیاتی نشده است.​

رهبر متذکر شد: به نظر من تغییری در بازار مسکن حاصل نمی‌شود، چون تولید آن‌چنانی نخواهند داشت و در حدی است که الان انبوه‌سازان ما می‌سازند.

وی تاکید کرد: به اعتقاد من این اتفاق در کاهش قیمت مسکن اثری ندارد، چون ما کمبود مسکن خیلی زیاد داریم و فاصله عرضه و تقاضا زیاد است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر