قیمت تیگو ۷ پرو با مخ به زمین خورد / کاهش قیمت شدید محصول لاکچری مدیران خودرو

در این مطلب وضعیت قیمت خودروهای مونتاژی در هفته سوم فروردین ماه را بررسی می کنید.

قیمت تیگو ۷ پرو با مخ به زمین خورد / کاهش قیمت شدید محصول لاکچری مدیران خودرو

قیمت خودرو در روز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ثابت بوده و هیچ نوسانی نداشته است. با وجود رکود بازار خودرو از سال گذشته، قیمت خودروها بیشتر به نرخ دلار وابسته بود. افزایش نرخ ارز در ابتدای هفته باعث افزایش قیمت خودروها شد، اما با کاهش نرخ ارز در پایان هفته، بازار خودرو نیز کاهش یافت.

جک J۴ آپشنال یکی از ارزان‌ترین سدان‌های مونتاژی بازار به شمار می‌رود که از روز شنبه ۳۰ میلیون تومان رشد قیمت داشته است و با ۸۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. به این ترتیب یکی از ارزان‌ترین سدان‌های مونتاژی در یک قدمی کانال ۹۰۰ میلیون تومان قرار گرفته است.

کی‌ام‌سی K۷، کراس‌اوور جدیدالورود کرمان موتور است که البته ادامه تولید آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این خودرو نیز رشد اندکی را تجربه کرده و در طول هفته ۲۵ میلیون تومان گران‌تر شده است. در نتیجه اکنون با قیمت یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تیگو ۷ پرو کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو برخلاف اکثریت بازار، افت قیمت داشته. این خودرو ۱۲۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده است و با نرخ یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود. این خودرو از آغاز هفته ۱۰ میلیون تومان پایین‌تر آمده است و با قیمت دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • هم وطن

    چراهیچ کسی درتلاش برای مهارقیمت ها نیست.اگراینقدر وابسته به دلار هستیم وتا کود گوسفندی هم درداخل وابسته به دلار هست ،چرا ریال واحدپولی ما هست؟ واحدپولمان را دلار کنید وبگوئیددلارایران ،شک نکنید درعرض چندساعت قیمت دلار درکل دنیا به بی ارزشترین واحد پولی تبدیل خواهدشد وبا این کار خواهرومادرآمریکای جهانخوار را به عزایش می نشانیم.بس است دیگر همه را به خاک سیاه نشاندید.البته غیر خودتان وبنگاه ها ودلالان وصاحبان صنایع ومعادن وطلا داران وفروشندگان نفت وگاز وآب و....

  • ناشناس

    وای این خودرو بامخ زمین خورزه و شما فقط نکاه کردی خوب ببرش بنگاه

  • suihn

    جبران هزینه های دولت با فروش خودرو با بی ارزشی ریال و فقر مردم

  • محمد علی فیروزی کشکولی از کوار فارس

    اگر واحد پول ایران دلار باشه از کجا تامین کنن برادر

    • Yousef

      از آمریکا وارد کنند🤣

  • صابر انصاری

    الکی می گی

  • شاپور

    قیمت ۱.۹۲۰.۰۰۰.۰۰۰
    تومان!
    با مخ خورده زمین؟!!!!!!!!!!!!!
    تیتر از این مزخرف تر نمیشد بزنی؟!!!!!!

  • امیر

    حالا چی با این حمله ایران به اسرائیل بازم پایین اومده

  • حاج اقا

    خوب مردمی گیراوردید بخداقسم.خوب کلاهی سرمردم میزارید به نام تحریم و ب بهانه دشمن تراشی..خوبه همین فرمون پیش برید چون مردم دلشون میخاد

  • علی

    جک خنده داری بود. ۱۹۲۰ ؟؟؟؟
    قیمتا بازار رو یکی نمیخره

  • شهروند

    به تیتر کوتاه
    چه جمله ای باید در مورد شما که این تیتر رو زدید باید گفت به قول یکی از پیام دهندگان به نام شاپور واقعا شما از همین الان نشون دادید که سایتی مسخره هستید کسی که اون مبلغ رو میده توان ۱۲۰ ملیون هم داره پس دیگه چرت و پرت ننویسید مردم شاید در بعضی موارد کمی نادان باشند ولی در امور اقتصادی به شرایط آگاه هستند پس حواستان باشد چه ‌می‌نویسید.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر