قیمت خودرو مونتاژی | قیمت فونیکس | تیگو ۷ پرو

قیمت این خودروهای مونتاژی تغییر کرد / فیدلیتی پرایم چند شد؟

قیمت خودروهای مونتاژی نسبت به روزهای گذشته تغییر چندانی نداشته است.

قیمت این خودروهای مونتاژی تغییر کرد / فیدلیتی پرایم چند شد؟

بازار خودرو یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

قیمت خودرو امروز یکشنبه سیزدهم اسفند نسبت به روزهای گذشته تغییر چندانی ندارد و بازار بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی با ثبات است.

در بازار خودروهای مونتاژی نیز میزان تغییرات قیمتی بسیار پایین است.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار بدون تغییر و با ۷۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک J۴ آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی کرمان موتور با چهار میلیون تومان رشد قیمت به نرخ ۷۶۴ میلیون تومان رسیده است.

فیدلیتی پرایم ۷ نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور هم نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان گران شده و با یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما ۸S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو، امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۰۵ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۲۰ تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۸ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان، فیدلیتی (۵ نفره) یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت-خودروهای-مونتاژی

منبع: مشرق
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر