قیمت تور | تور قشم

سفر به قشم چقدر بودجه لازم دارد ؟ + جدول

در این گزارش قیمت و شرایط تور چهار روزه به قشم را مشاهده می کنید.

سفر به قشم چقدر بودجه لازم دارد ؟ + جدول

جزیره قشم یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای گردشگری است. در شرایط آب و هوایی کنونی سفر به جنوب کشور لذت بیشتری دارد.

یکی از بهترین مقصدهای گردشگری برای این روزها «قشم» است. اگر قصد دارید سفری به جنوب کشور داشته باشید، جزیره زیبای قشم در خلیج‌فارس یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که در این روزها می‌توانید داشته باشید.

«قشم» یک جزیره پهناور در خلیج‌فارس است که به دلیل داشتن جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مسافران زیادی را جذب خود می‌کند. به طور کلی، بهترین زمان سفر به جزیره قشم از نظر آب‌وهوایی، از اواسط پاییز تا اواسط بهار است. بنابراین تا هوا گرم نشده سریع برنامه سفر خود را بچینید.

این جزیره زیبا از مکان‌های دیدنی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. به طور مثال دره تندیس‌ها، جزایر ناز، تنگه چاهکوه، غار نمکدان، جنگل حرا، غار خربس و... از مکان‌های معروف و مهم گردشگری در قشم هستند که حتما باید بازدید از آنها را در لیست کارهای خود قرار دهید.

همانطور که می‌دانید، سریع‌ترین و آسان‌ترین راه سفر به قشم، سفر با هواپیما است. در این بخش از گزارش به بررسی قیمت تور هوایی جزیره قشم می‌پردازیم.

قیمت تور ارزان چهار روزه قشم با هواپیما به شرح زیر است؛

اقامت در هتل «آپارتمان پلاس» برای سه شب پنج میلیون تومان هزینه دارد. این در حالی است که برای اقامت در هتل «بهشت» باید ۲۰۰ هزار تومان بیشتر (پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) هزینه کنید.

هتل دیگری برای سه شب اقامت نفری ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه دریافت می‌کند.

برای اقامت در یک هتل چهارستاره نیز باید نفری هشت میلیون ۵۶۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت و جزییات اقامت در هتل‌های قشم را در جدول زیر بخوانید.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.

قیمت-تور

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر