تور گردشگری | تور مسافرتی | قیمت تور گردشگری | تور مسافرتی

سفر به هند چقدر هزینه دارد؟

بررسی قیمت و مشخصات تور گردشگری هند را در این گزارش بخوانید.

سفر به هند چقدر هزینه دارد؟

کشور هند یکی از زیباترین و یکی از هیجان انگیز ترین مقاصد گردشگری در دنیا است و همه سال گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند.

یکی از زیباترین مقصدهای خارجی که می‌توانید برای سفر انتخاب کنید، کشور هند است. هند بین سواحل طلایی اقیانوس هند و قله‌های پوشیده از برف رشته‌کوه هیمالیا قرار گرفته است.

کشوری متشکل از شگفتی‌های طبیعی و ساخت دست بشر، دنیای رنگارنگی از طعم‌ها و عطرهای متفاوت، صومعه‌های رازآلود، معبدهای شگفت‌انگیز، شهرهای شلوغ و پر همهمه، امپراتوری‌های گمشده، کاخ‌های مجلل، بازارهای شلوغ، پارک‌های ملی بکر، بناهای تاریخی حیرت‌انگیز و هزاران جاذبه‌ دیگر که شبیه آنها را در هیچ جای دیگر دنیا پیدا نخواهید کرد.

هند سرزمین تضادها است. در این کشور زیبا و پهناور، قوم‌ها و نژادهای گوناگون با فرهنگ‌ها و ادیان متفاوت در کنار هم زندگی می‌کنند. یک ششم از جمعیت دنیا در این کشور زندگی می‌کنند پس تعجبی نیست که هزاران دین و آیین گوناگون در هند وجود داشته باشد. عده‌ای در شهرهای بزرگ با بهترین و به‌روزترین امکانات زندگی می‌کنند و برخی دیگر در دورافتاده‌ترین روستاها به سر می‌برند و زندگی آنها پس از گذر قرن‌ها، به‌ندرت دچار تغییر و تحول شده است.

به طور کلی، سفر به خارج از کشور در شرایط کنونی هزینه سنگینی دارد و سفر به هند نیز از این وضعیت خارج نیست. برای سفر به هند براساس هتل موردنظرتان قیمت تور و اقامت نیز تغییر می‌کند. به طور مثال، سه شب اقامت در هتل La New Delhi که چهار ستاره است، برای هر نفر در اتاق دو تخته ۳۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان خرج دارد. این در حالی است که اگر نیاز به اتاق یک تخته داشته باشید باید ۴۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان هزینه کنید.

همچنین اقامت در هتل Hotel Clarks Shiraz برای هر نفر در اتاق دو تخته ۴۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان و برای اتاق یک تخته ۶۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان هزینه دارد.

در جدول زیر می‌توانید قیمت دقیق اقامت در هتل‌های هند با مشخصات آنها را بخوانید؛

پکیج و قیمت تور مثلث طلایی هند (اردیبهشت ۱۴۰۳)

نام هتل درجه ستاره هر نفر در اتاق دو تخته هر نفر در اتاق یک تخته کودک با تخت کودک بدون تخت
 (سه شب اقامت) La New Delhi ۴ ستاره ۳۸,۹۹۰,۰۰۰ ۴۹,۹۹۰,۰۰۰ ۲۹,۹۹۰,۰۰۰ ۲۰,۹۹۰,۰۰۰
 (دو شب اقامت) Country Inn & Suites By Radisson ۵ ستاره ۴۳,۹۹۰,۰۰۰ ۶۰,۹۹۰,۰۰۰ ۳۲,۹۹۰,۰۰۰ ۲۰,۹۹۰,۰۰۰
The Leela Ambience ۵ ستاره ۴۶,۹۹۰,۰۰۰ ۶۷,۹۹۰,۰۰۰ ۳۴,۹۹۰,۰۰۰ ۲۰,۹۹۰,۰۰۰
Jaipur Central ۴ ستاره ۳۸,۹۹۰,۰۰۰ ۴۹,۹۹۰,۰۰۰ ۲۹,۹۹۰,۰۰۰ ۲۰,۹۹۰,۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر