معرفی ارزان ترین گوشی موبایل در بازار + مشخصات

نوبیا فلیپ که به تازگی در نمایشگاه جهانی موبایل ۲۰۲۴ معرفی شده ارزان‌ترین گوشی تاشو در بازار جهانی خواهد بود.

معرفی ارزان ترین گوشی موبایل در بازار + مشخصات

قیمت موبایل‌ها به ویژه تلفن‌های هوشمند، بسته به برند، مدل، ویژگی‌ها و سال تولید آن‌ها متغیر است. ممکن است یک موبایل معروف با ویژگی‌های پیشرفته مانند دوربین عالی یا عمر باتری بلندتر، قیمتی بالاتر داشته باشد. همچنین وجود نام تجاری معتبر و تضمین‌شده نیز می‌تواند به افزایش قیمت کمک کند.

نوبیا فلیپ که به تازگی در نمایشگاه جهانی موبایل ۲۰۲۴ معرفی شده ارزان‌ترین گوشی تاشو در بازار جهانی خواهد بود. امروز، این گوشی هوشمند در چین عرضه شد و با قیمت ۴۱۵ دلار به فروش می‌رسد.نوبیا فلیپ کپی کربنی از زدتی لیبرو فلیپ بوده که در ژاپن با قیمت ۶۳۰۰۰ ین (۴۲۰ دلار) عرضه شده است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و صفحه نمایش OLED قابل انعطاف ۶.۹ اینچی بهره می‌برد. گوشی جدید نوبیا با دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ و ۲۵۶ حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

ارزان‌ترین گوشی تاشو

صفحه پوشش گوشی دارای یک نمایشگر دایره‌ای به قطر ۱.۴۳ اینچ است که به عنوان یک صفحه نمایش برای تماس‌ها، کنترل پخش رسانه، نمایش وضعیت آب و هوا و دیگر ویجت‌های ابتدایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت اعلام کرده است که مکانیسم بالابر قابل اعتماد آن بیش از ۲۰۰۰۰۰ بار قابلیت باز و بسته شدن را دارد که این مقدار با استانداردهای صنعتی مطابقت دارد.

این دستگاه دارای باتری ۴۳۱۰ میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۳ وات است. گزینه‌های رنگی شامل مشکی، طلایی و صورتی هستند. گزینه‌های ارتقا‌یافته شامل ۱۲ /۲۵۶ گیگابایت به قیمت CNY۳,۲۹۹ (۴۵۵ دلار) و ۱۲ /۵۱۲ گیگابایت به قیمت CNY۳.۶۹۹ (۵۱۰ دلار) می‌شوند.

منبع: تکراتو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر