آخرین قیمت آپارتمان های ۵۰ تا ۶۰ متری پایتخت + جدول

بیشترین معاملات ملکی واحدهای ۵۰ تا ۶۰ مترمربعی با سهم ۱۳.۶ درصدی و کمترین معاملات نیز، آپارتمان‌های ۱۹۰ تا ۲۰۰ متری با سهم ۰.۳ درصدی در برگرفته است.

آخرین قیمت آپارتمان های ۵۰ تا ۶۰ متری پایتخت + جدول

در بسیاری از نقاط جهان، افزایش قیمت مسکن به‌عنوان یک چالش مهم مطرح شده است که ممکن است به دلیل کاهش تقاضا، افزایش هزینه ساخت و یا دلایل دیگر اتفاق افتاده باشد. این موضوع می‌تواند بر توانایی افراد برای دسترسی به مسکن مناسب تأثیر گذار باشد و سیاست‌های مناسب برای مدیریت این وضعیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنا به آمار بانک مرکزی از معاملات مسکن تهران در اسفندماه ۱۴۰۲ و به لحاظ مساحت، واحدهای مسکونی با سطح زیربنای کمتر از ۸۰ متر مربع سهمی معادل ۵۱.۹ درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس این گزارش، بیشترین معاملات ملکی واحدهای ۵۰ تا ۶۰ مترمربعی با سهم ۱۳.۶ درصدی و کمترین معاملات نیز، آپارتمان‌های ۱۹۰ تا ۲۰۰ متری با سهم ۰.۳ درصدی در برگرفته است.

آپارتمان‌های بالای ۲۰۰ مترمربع هم طرفداران خاص خود را  دارد و ۲.۵ درصد از معاملات به این بناها اختصاص دارد.

در محله سیدخندان قیمت آپارتمانی ۶۵ متری و ۲۸ سال ساخت، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و در محله نیاوران، واحدی ۵۰ متری و ۱۰ سال ساخت، ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.در محله گیشا، واحدی ۵۵ متری و نوساز، ۱۲ میلیارد و ۴۶۵۰ میلیون تومان و در محله هروی، واحدی ۵۵ متری و ۱۱ سال ساخت، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در پیروزی، واحدی ۵۲ متری و ۱۳ سال ساخت، ۳ میلیاردو ۴۰۰ میلیون و در بلوار فردوس غرب، واحدی ۵۲ متری و زیر هم کف با ۳۰ سال عمربنا، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عرضه شده است.

قیمت-مسکن

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر