حضور پر رنگ تبلیغات ایران در جشنواره جهانی نیویورک

امسال جشنواره جهانی نیویورک که از مهم ترین رویدادهای بین المللی در زمینه تبلیغات است، برای دومین سال متوالی از دو داور ایرانی دعوت به همکاری کرده است.

حضور پر رنگ تبلیغات ایران در جشنواره جهانی نیویورک

جشنواره جهانی نیویورک، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای بین‌المللی حوزه تبلیغات، که از سال ۱۹۵۷ هر ساله در بخش‌‌های Advertising Awards ( جوایز تبلیغات)، AME Awards (جوایز بازاریابی و اثربخشی تبلیغات)، NYF Health ( جوایز جشنواره نیویورک در حوزه سلامت)، Radio Awards ( جوایز رادیو) و TV & Film Awards ( جوایز فیلم و تلویزیون) از بین کشورهای دنیا به بررسی و انتخاب آثار معتبرترین آژانس‌های تبلیغاتی، فریلنسرها و برندهای تجاری بزرگ دنیا می‌پردازد و اکنون برای دومین سال متوالی از دو نفر از فعالان حوزه تبلیغات در ایران هم به عنوان داور جشنواره در سال ۲۰۲۴ دعوت به همکاری کرده است.

امسال رقابت در این جشنواره بین ۶۰ کشور دنیا خواهد بود و هیأت داوران که تایید شده در کلاس جهانی هستند از پنج قاره در سراسر جهان دعوت شده‌اند که متشکل از راهبران با تجربه، مدیران خلاق اجرایی، مدیران ارشد خلاق، استعدادهای خلاق که جوایزی در سطح بین‌الملل کسب کرده اند، مدیرعاملان و متخصصان بازاریابی است.

این اتفاق و‌ استمرار آن فرصت ارزشمندی برای حضور پررنگ‌تر تبلیغات ایران در عرصه‌های بین‌المللی و جامعه جهانی است و‌ همچنین باعث رشد تبلیغات، جشنواره‌ها و کسب جوایز، همسو با استانداردهای جهانی خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر